1397-08-14 13:59
353
0
58492
با همکاری کمیته امداد با جهاد دانشگاهی؛

الگوی توسعه نوین مشاغل خانگی مددجویان گلستانی اجرا می شود

کمیته امداد استان گلستان در سال جاری با همکاری جهاد دانشگاهی الگوی توسعه نوین مشاغل خانگی مددجویان را عملیاتی می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، اسکندر اسکندری،سرپرست کمیته امداد استان گلستان در دیدار با دکتر محمدصادق بیجندی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور گفت: الگوی توسعه نوین مشاغل خانگی مددجویان گلستانی با استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در استان اجرا می شود.

وی با اشاره به تعهد این نهاد برای ایجاد اشتغالزایی پنج هزار نفر در سال جاری افزود: سال گذشته از ۳۶ هزار طرح مشاغل خانگی سطح استان، هشت هزار طرح مشاغل خانگی با تخصیص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار توسط کمیته امداد اجرا شد .

اسکندری عنوان کرد: کمیته امداد با ارائه آموزش و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و در ادامه با حمایت و زمینه سازی فروش محصولات آنها در نظر دارد با اشتغالزایی خانواده های نیازمند، خودکفایی و توانمندسازی آنها را فراهم آورد.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان یادآورشد: امیدواریم با تشکیل اتاق فکر بتوانیم طرح های دانش بنیانی که توجیه اقتصادی دارند را با استفاده از روش های خوشه ای به اجرا درآوریم تا استقلال مالی مددجویان را فراهم آید.

معاون جهاد دانشگاهی کشور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اشتغال دانش آموختگان یکی از وظیفه های ملی این سازمان است گفت: جهاد دانشگاهی بعنوان رویشی از انقلاب اسلامی در طول حیات خود با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مناطق، منشاء اثرات زیادی در کشور بوده است.

بیجندی افزود:جهاد دانشگاهی متعهد می شودبا اجرای طرح الگوی توسعه نوین مشاغل خانگی مددجویان گلستانی با توانمندسازی و خودکفایی،از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

وی عنوان کرد:جهاد دانشگاهی با زمینه سازی فروش اینترنتی محصولات تولیدی تلاش می کند با حذف بازارهای فیزیکی وتولید محصول بر اساس سفارش متقاضیان،سود تولید کننده را افزایش دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.