1397-08-12 13:59
390
0
58416
هفت ماهه نخست سال ۹۷ انجام شدY

پرداخت ۴,۵ میلیارد تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان گلستانی

کمیته امداد استان گلستان در هفت ماهه نخست سال جاری، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خدمات درمانی به مددجویان بیمار تحت حمایت این نهاد پرداخت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، اسکندر اسکندری، سرپرست کمیته امداد استان گلستان گزارشی از اقدامات درمانی و بهداشتی این نهاد برای مددجویان گلستانی ارائه کرد و گفت:۲۵ هزار مددجوی گلستانی از ۱۰۳ هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد دارای بیمه پایه و ۸۲ هزار نفر دارای بیمه تکمیلی کمیته امداد هستند که در هفت ماه نخست سال ۹۷ بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سرفصل بیمه پایه برای مددجویان بیمه شده شهری خدماتی همچون ویزیت ، دارو ، بستری ، دندانپزشکی ، توانبخشی و پاراکلینیک از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد ارائه شده است.

وی با اشاره به پرداخت ۲۵ میلیون تومان هزینه پیوند کلیه بیماران خاص در سالجاری افزود: تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان کمک هزینه بیماران صعب العلاج به هزار و ۶۴ مددجوی بیمار صعب العلاج وخاص و ۳۱۰ بیمار نگهداری در منزل برای تهیه پوشینه ولوازم مصرفی ،کالاوتجهیزات پزشکی پرداخت شده است.

اسکندری عنوان کرد: امسال تاکنون برای سه هزار و ۶۵۰ مددجوی گلستانی بیش از یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صندوق تامین اجتماعی برای بیمه بازنشستگی، از کارافتادگی وفوت مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: این نهاد در هفت ماهه نخست سال جاری ۱۱ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۵۷ میلیون تومان، علاوه بر کمک ماهانه ۹۲ هزار تومانی در اختیار هزار و ۶۵۰ کودک گلستانی دارای سوء تغذیه قرار داده است.

وی از پرداخت بیمه یکساله دو هزار و۹۰۰ مددجوی روستائی وعشایری استان گلستان به مبلغ۶۰۸ میلیون تومان در سال ۹۷ خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.