1397-08-10 04:15
968
0
58340
با حضور مردم ولایت‌ مدار و شهید‌پرور برگزار می شود؛

حجت الاسلام ادیانی سخنران مراسم سیزدهم آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گرگان

مراسم سیزده آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی در شهر گرگان و 14 شهرستان دیگر استان گلستان با حضور مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم سیزدهم آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی با صلابت و حضور گسترده مردم گرگان  و دیگر شهرستان‌های استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه 13 آبان 1397 از میدان شهرداری - خیابان شهداء - چهار راه شهداء - مصلی وحدت گرگان برگزار خواهد شد.

مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی در تمامی شهرستان‌های استان گلستان برگزار و براساس برنامه‌ ریزی انجام شده سخنران مراسم سیزده آبان امسال در گرگان ، حجت الاسلام "سید علیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقدیتی نیروی انتظامی کشور است.

حجت الاسلام "ادیانی" را بیشتر بشناسید

حجت الاسلام "سید علیرضا ادیانی" در سال ۱۳۴۳ در شهرستان قائم شهر استان مازندران دیده به جهان گشود.

پس از اخذ مدرک دیپلم، برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حقوق و معارف اسلامی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) راهی قم شد.

وی مقطع کارشناسی ارشد را در رشته علوم سیاسی و سپس مقطع دکترا را با گرایش انقلاب اسلامی با موفقیت در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) سپری کرد و در این مدت در درس خارج فقه از محضر اساتید و فرهیختگان حوزه در شهر مقدس قم بهره مند شد.

تهیه و تدوین مقالات اعتقادی ،فقهی، اجتماعی و اخلاقی ، گردآوری و تالیف کتاب "کاربست مصلحت در نظام جمهوری اسلامی" ، "دنیا و دنیا گرایی در نهج البلاغه" و " موعظه خوبان" ، نظارت علمی بر بیش از ۳۰ عنوان کتاب در پژوهشگاه امام صادق(ع)، طراحی و تنظیم دوره ها، سرفصل ها و محتوای متون آموزشی مراکز آموزشی و دانشگاهی سپاه و نیز ارائه طرح های نوین آموزش های دینی و اجرای آن در سطوح مختلف سپاه را می‌توان از اهم سوابق علمی و پژوهشی حجت الاسلام ادیانی برشمرد.

وی از سال 1365 با عضویت در سپاه ، رسالت خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی را برگزید و در مدت خدمت، مسئولیت های مختلفی از جمله مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سپاه جنوب ، مسئول امور روحانیون نیروی مقاومت بسیج، مشاوره امور مساجد نیروی مقاومت بسیج ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی لجستیک نیروی مقاومت بسیج ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در مرکز اردویی بسیج، مسئول آموزش عقیدتی سیاسی بسیج ،مسئول آموزش عقیدتی سیاسی نیروی دریایی سپاه، جانشین نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و ریاست پژوهشگاه امام صادق علیه السلام را بر عهده داشت.

حجت الاسلام ادیانی در سال 1391 با حکم حجت الاسلام والمسلمین "علی سعیدی" نماینده وقت ولی فقیه در سپاه به سمت معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه منصوب شد و طی این مدت گام‌های موثری را در راستای ارتقای معنویت ،معرفت و بصیرت دینی آحاد کارکنان و خانواده‌های سپاه برداشت.

وی در سال های 1391، 1393 و 1395 به عنوان مدیر برتر عقیدتی سیاسی در جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح توسط معاونت اشراف فرماندهی کل قوا انتخاب شد.

گفتنی است، حجت الاسلام "ادیانی" 27 خرداد سال جاری با حکم مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.