1397-08-06 08:05
581
0
58234
در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان لکوکاپ جهانی مطرح شد؛

بوسه بر پرچم مقدس ایران افتخار مدال آور گلستانی/ مدال‎آوری گلستانی‎ها در سایه کارشکنی اماراتی‎ها + تصاویر

دانش آموزان افتخار آفرین گلستان در مسابقات جهانی لکوکاپ دبی امروز در گرگان تجلیل شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ آیین تجلیل از دانش آموزان قهرمان گرگان در مسابقات جهانی لکوکاپ دبی امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش گرگان و جمعی از مدیران مدارس و خانواده ها در سالن  اداره آموزش و پرورش گرگان برگزارشد.

بهجت تربتی نژاد در این مراسم اظهار کرد:  اگر قرار است تعلیم و تربیت به اهداف خود برسد باید سه ضلع، مدرسه خانواده و دانش آموز همکاری خوبی باهم داشته باشند.

photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۲۷ ۱۳ ۰۰ ۳۹

مدارس کانون تحول محلات قرار گیرند

وی با اشاره به سندتحول بنیادین آموزش و پرورش ، گفت:  بر طبق این سند مدارس باید بعنوان کانون تحول محلات باشند .

مدیر آموزش و پرورش گرگان تصریح کرد: درسند 1404 قرار است که ایران  در همه زمینه ها اول باشد و این قبیل  فعالیت ها و افتخار آفرینی ها به معنای نزدیک شدن به این چشم انداز است.

وی با بیان اینکه امیدواریم فعالیت مدارس به این مرحله از تحول برسد بیان کرد: اگر قرار است توسعه ای در کشور شکل بگیرد باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

تربتی نژاد اذعان کرد: دانش آموزان گرگان با وجود تحریم ها و مشکلات به این مقام ها دست یافتند زیرا سازندگی و بالندگی را در شکست تحریم یافتند و آن را با سختی و مشکلات کسب کردند .

photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۲۷ ۱۳ ۰۱ ۰۹

افتخار آفرینی 4 دانش آموز گرگان در لکوکاپ 2018

در این مراسم کبیری سر پرست تیم اعزامی دانش آموزان به لکو کاپ 2018 دبی بیان کرد: 4 تن از نوجوانان گلستانی پس  ازطی یک رقابت جهانی در بین 4 کشور به مقام های اول تا سوم جهان رسیدند.

وی افزود: "بای تکین ایری" رتبه اول ، "محمد مهدی احمدی" رتبه دوم ، "فرهان بذرافشان" رتبه دوم و "اهورا لطفی" رتبه سوم همگی در رشته لیگ مزرعه فکر افتخارآفرینی کردند.

کبیری گفت: لکو کاپ یک چرخه علمی، خلاقیتی و پژوهشی دانش آموزی است که از سطح شهرستانی آغاز و تا مرحله جهانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این فرایند علمی که دانشگاه شریف آن را برگزار می کند دانش آموزان با پژوهش آشنا می شوند و با بکارگیری خلاقیت آن پرورش می دهند که این فرایند با همکاری پژوهش سراها و کانون های فرهنگی تربیتی و با همکاری مدارس و خانواده ها در گرگان برگزارشد.

سرپرست تیم اعزامی لکوکاپ گلستان گفت: 10 دانش آموز از 29 نفر اعزامی به تهران پس از رقابت با سایر دانش آموزان کشور مجوز حضور در لکوکاپ جهانی را بدست آوردند و از این تعداد 4 نفر در مسابقات 2018 در دبی شرکت کردند که همگی موفق به کسب مدال شدند.

کبیری یادآورشد: از سال 95 مجوز لکوکاپ در استان با هدف شناسایی استعداد ها کارگاه ها و کلاس هایی را در کانون ها و پژوهش سراها  فعالیت می کنند و امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش این فرصت برای دانش آموزان سراسر استان فراهم شود.

photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۲۷ ۱۳ ۰۱ ۱۳

فضا برای جوانان در آموزش و پرورش باز شود

در ادامه طه رهبری مدیر دبستان ذهن برتر که سه تن از دانش آموزانش با شرکت دراین مسابقات رتبه های دوم و سوم جهانی را کسب کرده بودند با تبریک به آنان گفت: فضا باید برای جوانان در آموزش و پرورش باز شود.

وی با بیان اینکه مدیران موسسان و کادر بسیاری از مدارس غیر دولتی از بازنشستگان هستند، افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش نیازمند نوآوری  و ایجاد فضای تازه است فرصت باید برای جوانان در مدیریت و تردیس مهیا شود.

رهبری بر ارتباط موثر کادر مدرسه با دانش آموزان  تاکید کرد و گفت: نباید به کودکان از بالا نگاه شود بله باید با آنها همراه و رفیق بود تا ارتباط موثر شکل بگیرد و چرخه پرورش و آموزش در مدرسه باهم  انجام شود.

photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۲۷ ۱۳ ۰۰ ۵۱

شیرینی رسیدن به مدال با وجود تحریم ها و کارشکنی ها

در ادامه والدین دانش آموزان با بیان سختی  رسیدن به مقام های جهانی توسط کودکان و نوجوانان گفتند؛  آموزش و پرورش  برای استمرار این مقام ها به خانواده برای پرداخت هزینه ها کمک کنند.

مادرآی تکین ایری نیز در ادامه یادآورشد: به لیل تحریم ها و کارشکنی مسئولان برگزاری در امارات به دلیل کسب مقام های اول تا سوم توسط نوجوانان ایرانی پوشش خبری آن  در محل حذف شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان ایرانی  را از بازدید نمایشگاه جی تکس در روز نخست برگزاری این رقابت ها محروم کردند ..حتس یالن اجتماعاتی  و برنامه اهدای مدال در سالن اصلی را  به لیل افتخار آفرینی ایرانی ها حذف کردند.

شمش طلا به مدال کوچک تبدیل شد

این مادر که در این تورنمنت با فرزند خود حضور داشت، ادامه داد: در ابتدای ورود از دانش آموزان تعهد گرفتند که حق هیچگونه اعتراض به داوری را نداند.حتی شمش طلای نفر اول رقابت ها پس  از کسب رتبه نخست توسط ایرانی ها به مدالی کوچک تبدیل شد.هزینه های آزمایشگاه نیز از سوی مسئولین برگزاری پرداخت نشد.

مادر بای تکین ایری بوسه برپرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دور افتخار دخترش با پرچم کشور را بهترین لحظه این تورنمنت بیان کرد و گفت: این افتخار برای تیم ایرانی و برای ملت ایران است  و هیچگاه آن را با چیزی دیگری عوض نخواهند کرد.

tajlillll

به گزارش کلاس بیست؛ لکوکاب جهانی 2018 امارات  با شرکت نوجوانانی از هندوستان، ایران، امارات متحده عربی و تازینا در 27 مهرماه در دبی برگزارشد.

در پایان این مراسم از نوجوانان پرافتخار مدارس گرگان در این رقابت ها با اهدایی لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.