1397-07-30 17:44
369
0
58086
با هدف جابجایی زائرین اربعین حسینی (ع):

76 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از گلستان به کربلا اعزام شدند

76 دستگاه اتوبوس و مینی بوس بمنظور جابجایی زائرین و تعداد 200 خدام مواکب استان گلستان مشابه سال قبل برای خدمات رسانی به زائران حسینی(ع) به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان گفت: با آغاز طرح جابجایی اعزام زائران اربعین حسینی از اواخر مهرماه جاری، تاکنون بیش از 76 دستگاه اتوبوس و مینی بوس بمنظور جابجایی زائرین و تعداد 200 خدام مواکب استان گلستان مشابه سال قبل برای خدمات رسانی به زائران حسینی(ع) به کربلای معلی اعزام شدند.

"قربانعلی روحی" با بیان اینکه اعزام زائران به مرز مهران تا 48 ساعت قبل از اربعین ادامه خواهد داشت، افزود: اعزام نماینده‌ و در نظر گرفتن تدابیر لازم برای رسیدگی و بررسی نحوه برگشت زائران استان از دیگر اقدامات اداره کل در این طرح می‌باشد.

وی یادآورشد: خادمین اربعین حسینی(ع) در قالب موکب علی ابن موسی‌الرضا(ع) گرگان با 5 دستگاه اتوبوس برای پذیرایی و خدمات رسانی زائران به کربلای معلی اعزام شدند.

طی هماهنگی های بعمل آمده، دیگر موکب‌های گلستان نیز توسط ناوگان اتوبوسرانی استان به مقصد کربلا اعزام شدند./ اداره روابط عمومی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.