1397-07-30 19:57
436
0
58082
مدیرکل استاندارد گلستان خبر داد؛

7 فراورده استان گلستان مشمول برچسب انرژی استاندارد

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در استان گلستان 4 واحد تولیدی، تولیدکننده 7 فرآورده مشمول برچسب انرژي تحت پوشش استاندارد گلستان هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از استاندارد گلستان، محمود فرمانی اظهار کرد: فرآورده های واحد تولیدی زرین کالای گلستان برای وسايل برودتي خانگي(يخچال، فريزر، يخچال فريزر)، شرکت الکترو رضا گنبد برای کابین برودتی ویترینی، شرکت صنایع روشنایی صبانور گلستان برای لامپ فلورسنت بالاست سرخود (کم مصرف)، لامپ فلورسنت بالاست سرخود( با توان بالاي 60 وات)، لامپ فلورسنت تك كلاهك، لامپ های LED بالاست سرخود برای کاربری روشنایی عمومی بیش از 50 ولت و شركت بافه سيم گلستان برای لامپ هاي LED بالاست سرخود براي كاربري روشنايي عمومي بيش از 50 ولت مشمول نصب و الصاق برچسب انرژی هستند.

وی با بیان اینکه نصب برچسب انرژی در استاندارد هر یک از این کالاها ضرورت دارد، افزود: رده انرژی هر یک از این کالاها در نمونه برداری و آزمون مطابق استانداردهای مربوط، مشخص می شود و پس از آن، تولیدکنندگان ملزم به نصب برچسب، مطابق با رده تعیین شده انرژی هستند.

فرمانی تاکید کرد: این کالاها و برچسب انرژی آن به طور ادواری مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار می گیرد و در صورت تغییر رده انرژی، واحد تولیدی ملزم به تغییر و اصلاح رده انرژی اعلام شده در برچسب است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.