1393-08-21 13:59
1451
0
5677
دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر گلستان:

گلستان 84 شهيد در راه مبارزه با مواد مخدر تقديم كرده است / اسرائيل مافياي مواد مخدر است

سيد احمد حسيني گفت: كشور ما در راه مبارزه با مواد مخدر 4000شهيد و 13 هزار جانباز اهداكرده كه سهم استان گلستان 84 شهيد است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، جلسه هماهنگي مبارزه با مواد مخدر روز گذشته با حضور سيد احمد حسيني دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر استان ، فرماندار گميشان و ساير مسئولين در سالن اجتماعات فرمانداري گميشان برگزار شد.

سيد احمد حسيني ضمن بيان مطالب فوق گفت: رويه جديد مبارزه با مواد مخدر مردمي كردن آن است و در اين بين شوراي شهر به عنوان اولين و مردمي ترين نهاد اجتماعي مي تواند گامهاي موثري بردارد و از ظرفيت حوزه هاي ورزشي  منابر مساجد و ديگر حوزه ها بايد بهره گرفت.

يك ميليون و 400 هزار نفر در معرض ابتلا به مواد مخدر هستند

حسيني ادامه داد: افراد معتاد زنان و فرزندان خود را مجبور به تهيه مواد مخدر و در معرض ابتلا به اعتياد قرار مي دهند و از نگاه به اين منظر يك ميليون و 400 هزار نفر در كشور در معرض اعتياد هستند

اعتياد يكي از 4 عامل اصلي مرگ و مير در كشور است

حسيني ادامه داد تجارت مواد مخدر بعد از اسلحه پر سودترين تجارت دنيا محسوب مي شود و اسرائيل و ديگر كشورهاي استكباري از طريق آن ، سودهاي هنگفت مي برند.

وي افزود اسرائيل مافياي مواد مخدر است و به شدت از مسئولان و اعتقادات ملت در حراس است و تلاش مي كند جوانان را با اعتياد به مواد مخدر و مشروبات الكي درگير كند.

به معتادين شفايافته وام خود اشتغالي با سود 4 درصد تعلق مي گيرد

حسيني با بيان مطلب فوق گفت: به منظور حمايت از معتادين شفا يافته ستاد مبارزه با مواد مخدر وام خود اشتغالي با سود 4 درصد در اختيار معتادين رها شده از دام اعتياد قرار مي دهد.

mvadm001

mvadm002

mvadm003

mvadm004

انتهاي پيام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.