1397-05-22 06:58
673
0
56002
فردا سه شنبه 23 مرداد؛

مدیرکل کمیته امداد گلستان در «سامد» پاسخگوی مردم خواهد بود

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی مهمان مرکز سامد خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان برای پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردمی ۲۳ مردادماه ۹۷ از ساعت ۹ صبح از طریق خط دو تلفن ۱۱۱ سامانه سامد استان گلستان جوابگوی مردم است.

گلستانی‌ها می‌توانند سه‌شنبه ۲۳ مردادماه با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و مسائل و مشکلات و پیشنهاد‌های خود را به‌طور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان گلستان و کارشناسان خبره این نهاد در میان بگذارند.

گفتنی است، این امر در راستای ارتقای سطح پاسخگویی الکترونیکی ارتباطات مردمی و نیز رسیدگی سریع، بی‌واسطه و شفاف به مسائل و مشکلات هم استانی‌های گرامی در حوزه مشکلات و مسائل مددجویان گرامی کمیته امداد، برگزار می‌شود.

ارتباط از طریق سامانه سامد به‌منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم باهدف عدالت محوری، پاسخ‌گویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم به‌عنوان یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، هم استانی‌ها می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، موضوعات مرتبط با حوزه کاری این مسئولان را از طریق شماره تماس ۱۱۱ مطرح کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.