1397-05-17 10:59
633
0
55902
رئیس مرکز فنی و حرفه ای گرگان در بازدید از غرفه گلستان ما:

استانداردهای جدید فنی و حرفه ای هنرجویان را زودتر به اشتغال می رساند

رئیس مرکز فنی و حرفه ای گرگان گفت: استانداردهای جدیدی در فنی و حرفه ای  تعریف شده است که هنرجویان را زودتر به اشتغال می رساند.

به گزارش گلستان ما؛ امید جافر نوده امروز در بازدید از غرفه گلستان ما در نمایشگاه مطبوعات گلستان اظهار کرد: 17 کارگاه در گرگان ثبت پورتال سازمان فنی و حرفه ای هستند که در آن حدود 70 حرفه براساس نیاز شهرستان به صورت متغییرآموزش داده می شود.

وی افزود: مراجعان در بدو ورود به واحد مشاوره و هدایت شغلی این سازمان معرفی می شوند  و با ارزیابی نتیجه اشتغال  آنها  به سمت مشاغل هدایت می شوند .

رئیس مرکز فنی و حرفه ای برادران گرگان با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای با صنایع مرتبط است، تصریح کرد: بیش از 98 در صد هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای بعد از حرفه آموزی به اشتغال می پردازند و در آمدزایی می کنند .

جافربا اشاره به موضوع اشتغال بعنوان مهمترین مسئله اساسی  در کشور، بیان کرد:  مهارت آموزی مکمل تحصیلات دانشگاهی است چرا که تئوری را با عمل تلفیق می کند .

وی در خاتمه گفت: در جهت بازدهی کوتاه مدت  مهارت ها و رسیدن به اشتغال استانداردهای جدیدی را در مراکز فنی و حرفه ای  ایجاد کردیم تا مهارت آموزان  دوره طولانی 18 ماهه را طی نکنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.