1397-05-09 10:29
690
0
55731
خبری که توسط مدیر روابط عمومی محیط‌زیست گلستان تایید نشد؛

برخورد یک قلاده پلنگ با خودرو در محور زیارت گرگان

مدیر روابط عمومی محیط‌زیست استان گلستان گفت: آثاری از تصادف یک قلاده پلنگ با خودرو در محور «زیارت» پیدا نکرده‌ایم و آن را تایید نمی‌کنیم.

به گزارش گلستان ما، احمد دباغیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت حدود دو بامداد سه شنبه فردی با تماس با نگهبانی اداره کل محیط زیست گلستان از تصادف یک قلاده پلنگ با خودرو در محور زیارت خبر داد.

وی افزود: این فرد به جزییات و محل تصادف اشاره ای نکرده و به سرعت مکالمه را قطع کرده است.

مدیر روابط عمومی محیط‌زیست استان گلستان ادامه داد: گشت سیار یگان حفاظت محیط زیست گلستان و رییس اداره حیات وحش ساعت‌ها در مسیر جاده زیارت به دنبال آثاری از این تصادف بودند و تا این لحظه حیوان زخمی و یا لاشه ایی را پیدا نکرده اند.

وی اضافه کرد: فرد تماس گیرنده از برخورد یک قلاده پلنگ با خودرو خبر داده است اما ما تا شواهدی کافی به دست نیاوریم صحت و سقم آن را اعلام نمی‌کنیم.

دباغیان تصریح کرد: ممکن است گربه جنگلی و یا وحشی با خودرو تصادف کرده باشد تا شواهدی پیدا نشود موضوع را تایید و یا رد نمی‌کنیم.

مدیر روابط عمومی محیط‌زیست استان گلستان دباغیان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده و مواجه با حیوان زخمی و یا لاشه مراتب را به محیط‌ بانان و اداره محیط‌ زیست و یا تلفن گویای شبانه‌روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.