1397-05-08 07:12
543
0
55680
معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

اعزام بیش از 5000 مددجوی گلستانی به سفر زیارتی در سال جاری

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال بیش از پنج هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان به سفرهای زیارتی اعزام می‌شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریم ملکان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: سال ۹۷، پنج هزار و ۳۸۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

ملکان افزود: کمیته امداد باهدف تقویت و ارتقا باورهای دینی و روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی، با کمک و همت خیران، مددجویان این نهاد را به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌کند.

وی با اشاره به تشرف بیش از چهار هزار مددجوی گلستانی به مشهد مقدس در سال ۹۶ گفت: پنج هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان اعم از زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان بااعتبار ۲۲۵ میلیون تومان سال گذشته به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان با توجه به اعزام دو هزار و ۶۰۰ سفر شوق زیارت مددجویان به مشهد مقدس در سال جاری یادآور شد: طرح «شوق زیارت» با مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده‌های نیازمند به اماکن زیارتی که تاکنون مشرف نشده‌اند، اجرا می‌شود.

ملکان عنوان کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته چهار هزار و ۳۲۰ نفر برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، دو هزار و ۶۰۰ نفر برای زیارت حضرت معصومه (س) و ۶۶۰ نفر به عتبات عالیات برای مددجویان گلستانی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.