1397-05-06 16:58
452
0
55636
فرمانده انتظامی گلستان:

جرائم کارکنان انتظامی گلستان ۵۶ درصد کاهش یافته است

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: جرائم کارکنان انتظامی گلستان در چهارماهه نخست امسال ۵۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علی‌اکبر جاویدان، اظهار کرد: سلامت و صیانت سازمانی از جمله موضوعات بسیار مهمی است که با هدف پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌های پیش‌روی کارکنان در دستور کار فرماندهان و مسئولان انتظامی قرار دارد.

وی خودکنترلی و ارتقاء سطح آموزش و آگاهی‌های کارکنان را از جمله بهترین راهکارهای صیانت از این قشر عنوان کرد و افزود: صیانت از کارکنان به عنوان سرمایه اجتماعی، مصداق جهاد در راه خدا است.

این مقام ارشد انتظامی، آموزش را اساس صیانت و پیشگیری از آسیب‌های کارکنان برشمرد و ادامه داد: پلیس همواره باید با درک عمیق از ماموریت‌ها، در بستر حفظ حقوق شهروندی، خدمتگزاری شایسته برای مردم باشد و از انتقادات و پیشنهادات سازنده در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های خود استفاده کند.

سردار جاویدان اضافه کرد: سلامت اداری و صیانت کارکنان، دو مولفه بسیار مهم در این راستا است و باید بیشترین نظارت و کنترل در این حوزه انجام گیرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در راستای سلامت اداری و پیشگیری از وقوع جرایم در نیروی انتظامی، اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، سرمایه اساسی و مهم در ناجا است و به همین منظور باید نسبت به حفظ این نیرو با نظارت و آموزش مستمر تلاش کرد.

جاویدان بیان کرد: توجه به اصل معنویت در بین کارکنان، یکی از اصولی است که هرچه بیشتر به آن توجه و پرداخته شود، شاهد افزایش سطح عملکرد و بهبود فعالیت‌های نیروی انتظامی در ماموریت‌ها خواهیم بود.

وی گفت: با نظارت مستمر فرماندهان و مسئولان در هر بخش بر اجرای برنامه‌های ابلاغی، می‌توان سطح سلامت اداری را افزایش داد تا شاهد کمترین خلل و خطا در عملکرد کارکنان باشیم.

این مقام ارشد انتظامی، حفظ و صیانت از کارکنان را مستلزم حرکت جهادی و آموزش و نظارت مستمر و هدفمند دانست و تاکید کرد: با نظارت های کیفی صورت گرفته و آموزش های مستمر فرماندهان و مسئولان انتظامی، میزان جرایم در بین کارکنان انتظامی استان ۵۶ درصد کاهش داشته است.

جاویدان عنوان کرد: هرگاه سطحی مطلوب از آموزش و ساختار منسجم آموزشی در سازمانی وجود داشت، قطعا می توان تغییرات ساختاری و کیفی سازمان را به صورت مثبت و صعودی و در مسیر تحقق اهداف مورد نظر مشاهده کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان، گفت: توجه ویژه به آموزش از آن نظر مهم و قابل تامل است که نقشی بسیار حیاتی و اساسی در توسعه و تعالی همه جانبه سازمان و روند اجرایی آن دارد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.