1397-05-03 12:06
663
0
55534
رئیس فناوری و اطلاعات آی‌تی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گرگان خبرداد؛

راهیابی کارآموز گلستانی به اردوی جهانی

رئیس فناوری و اطلاعات آی‌تی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گرگان گفت: سال گذشته یکی از کارآموزان گلستانی در رشته گرافیک توانست رتبه اول کشوری را کسب کند و به مرحله اردوی جهانی راه یابد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ رحمت الله کیانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گرگان که به مناسبت بزرگداشت هفته ملی مهارت برگزارشد، اظهار کرد: توانمند کردن دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از اهداف بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است که در همین راستا اقدامات زیادی انجام شده است.

وی افزود: سازمان آموزش فنی حرفه‌ای نسبت به هر رشته ای که نیاز به ایجاد کارگاه داشته باشد آن دوره را برای کارآموزان برگزار خواهد کرد.

رئیس فناوری و اطلاعات آی‌تی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گرگان با اشاره به  رشته های حوزه فناوری اطلاعات تصریح کرد: رشته های سخت افزار، برنامه نویسی و نرم افزارهای عمران،معماری و گرافیک  ازجمله رشته کارکارگاه های برگزار شده  در گرگان است .

کیانی بیان کرد: با برنامه ریزی‌های که صورت گرفت سال گذشته توانستیم برای 382 نفر معادل 68 هزار و 600 نفر ساعت دوره آموزشی در 25 دوره برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در چهار کارگاه، گرافیک، عمران، برنامه نویسی و شبکه سخت افزار برگزار شد.

کیانی با بیان اینکه همه ساله کارآموزان ما به مرحله کشوری المپیادهای مهارتی راه پیدا می کنند، ابراز کرد: سال گذشته یکی از کارآموزان گلستانی در رشته گرافیک توانست رتبه اول کشوری را کسب کند و به مرحله اردوی جهانی راه یابد.

رئیس فناوری و اطلاعات آی‌تی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گرگان گفت: امسال هشت نفر از کارآموزان گلستانی به المپیاد کشوری راه یافتند که سه نفر آنان حائز رتبه شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.