1397-04-26 06:07
906
0
55266
با همراهی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان انجام شد؛

بازدید دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از مسابقات ملی مهارت

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بازدید کرد.

به گزارش گلستان ما، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان و دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بازدید کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان، آموزش های فنی و حرفه ای را به عنوان راه نجات عنوان و اظهار داشت: امروز باید به شکلی ویژه به موضوع آموزش های مهارتی ورود پیدا کنیم تا از این طریق بتوانیم با چالش های اساسی جامعه در حوزه اشتغال روبرو شویم.

aaa

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه ما توسعه و گسترش آموزش های مهارتی است تصریح کرد: جهت گیری افراد به سمت آموزش های فنی و حرفه ای بسیار مورد تاکید مجلس و دولت است و در این راستا ارائه لایحه های مرتبط با آموزش های فنی و حرفه ای از سوی دولت به مجلس بسیار حایز اهمیت می باشد.

رضا باجولوند معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموش فنی و حرفه ای کشور نیز در این دیدار ضمن تشریح روند مسابقات ملی مهارت، اظهار داشت: این مسابقات یک رویداد ملی است که ضرورت مشارکت بخش دولتی و خصوصی را می طلبد اما همه مسئولیت برگزاری این مسابقات بر عهده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد.

باجولوند با اشاره به اینکه تمام کشورهای پیشرفته ، برنامه خاصی جهت آموزش های فنی و حرفه ای خود دارند، بیان داشت: ما برای کیفی سازی و اثرگذاری، نیاز به مصوبه های حمایتی در زمینه آموزش های مهارتی و مسابقات ملی مهارت داریم .

علیرضا حاتم زاده معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، منابع مالی اختصاص یافته به آموزش های غیر رسمی و فنی و حرفه ای را 5/1درصد اعلام کرد و خاطرنشان ساخت : مجلس و دولت باید در حوزه سیاستگذاری تزریق نظام غیر رسمی به رسمی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

در خاتمه این دیدار، دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان به همراه رضا باجولوند معاون پژوهش و برنامه ریزی و علیرضا حاتم زاده معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نیز ابوطالب جلالی رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای، از روند برگزاری رشته های مختلف هجدهمین مسابقات ملی مهارت بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است تیم 8 نفره متشکل از 8 رشته تاسیسات الکتریکی ، تراش CNC ، جواهر سازی ، خیاطی ، فناوری خودرو ، کابینت سازی چوبی ، طراحی و توسعه وب و راه کار های نرم افزاری برای تجارت، از استان گلستان در این مسابقات حضور داشتند./ روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.