1397-04-23 20:35
1137
0
55143
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان :

عفاف گوهر و مرواریدی است که در صدفی بنام حجاب محافظت می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان گفت: عفاف همواره مورد تاکید اسلام – قرآن و ائمه هدی علیه السلام و شهدای انقلاب اسلامی بوده ، چرا که حجاب و عفاف سدی محکم و آهنین در مقابل توطئه های دشمن است.

 به گزارش گلستان ما ؛ سید موسی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص هفته عفاف و حجاب گفت: عفاف گوهریست که در قالب حجاب به مسلمانان عطا شده است تا با رعایت آن ، بشریت و انسان در جامعه به دور از ولنگاری و کج روی های اخلاقی و انحطاط به کمال برسد.

وی افزود: دشمنان نه فقط با انقلاب اسلامی بلکه با اصل اسلام و ریشه آن در تضاد و دشمنی هستند و زمانیکه دریافتند در مقابله ی سخت با اسلام و انقلاب اسلامی راه به جایی نمی برند و با شکست مواجه می شوند ، به عرصه نرم روی آوردند.

حسینی با اشاره به اینکه دشمن در جامعه ی ما و در بحث عفاف و حجاب خصوصا بانوان تمرکز کرده است تصریح کرد: زنان و مادران جامعه تربیت کنندگان نسل های بعد از خود برای همان جامعه هستند و هر قدر آنها به امر عفاف و حجاب توجه کرده و مقید باشند ، فرزندانی مومن و عفیف تربیت خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در ادامه بیان کرد: دشمن بر همین اساس عفاف و حجاب زنان جامعه اسلامی را مورد هدف قرار می گیرد و این همان مقوله ای که اسلام در آندلس آن را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان غربی چادر را برای زنان ایرانی به منزله پرچم کشورشان می دانند گفت: اگر میخواهید پرچم را پایین کشیده ابتدا باید چادر را از سر زنان ایرانی بکشید.

حسینی در پایان تصریح کرد: عفاف همواره مورد تاکید اسلام – قرآن و ائمه هدی علیه السلام و شهدای انقلاب اسلامی بوده ، چرا که حجاب و عفاف سدی محکم و آهنین در مقابل توطئه های دشمن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.