1397-04-02 04:49
692
0
54575
یعقوبی : سوء مدیریت به ما ضربه می زند ؛

انتقاد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی از استاندار در حضور وزیر کشور

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: در روند بهبود آسیب‌های اجتماعی، عدم مدیریت هماهنگ، بیشترین ضربه را به این حوزه وارد می‌کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی استان که با حضور وزیر کشور انجام گرفت اظهار داشت: در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باید به دنبال علل شکل‌گیری آن رفت متاسفانه در آسیب‌های اجتماعی کمتر به این مورد پرداخته‌ایم مسکن‌های فرهنگی هیچ تاثیری ندارند.

وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، داشتن امکانات و اقتدار است افزود: اقتدار و امکانات در شناخت عوامل کمک بسیاری می‌تواند بکند که این توانایی‌ها موجود است و به وسیله آن باید ریشه آسیب‌ها را شناخت و سعی در خشکاندن آن کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در رابطه با راهکارهای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در قرآن تصریح کرد: قرآن کمک گرفتن از مردم را یکی از راه‌های موثر مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌داند و این یک حرکت دست جمعی و وحدت آفرین را از سوی مردم می‌طلبد دولت در حمایت از گروه‌های مردمی کم نگذارد.

یعقوبی مشکلات اقتصادی را علل به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: در حدیثی از حضرت امیر آمده است که هر جامعه‌ای دچار تنگنا شود، رفتارش خراب می‌شود و دچار مفاسد اقتصادی می‌شود. بهبود وضعیت معاش بسیار موثر در کاهش این امر است.

وی خانه‌های مجردی را معضل بزرگی در به وجود آمدن فسادهای اخلاقی دانست و تصریح کرد: باید این موضوع مدیریت شود تا در آینده حوادث غیرقابل کنترل شکل نگیرد حضرت علی(ع) فرمودند خلوت مولد فساد است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.