1397-03-30 10:02
1078
0
54510
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

معرفی برگزیدگان گلستانی پرسش مهر 18

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان گفت: دانش آموزان و فرهنگیان گلستانی برگزیده کشوری جشنواره پرسش مهر ۱۸ رئیس جمهور معرفی شدند .

به گزارش گلستان ما، سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد: رئیس جمهور همه ساله به منظور مشارکت دانش آموزان، توسعه تفکر نقادی و پژوهش  در ابتدای مهرماه سوالی را مطرح می کنند .  

وی افزود: «چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟» سوال امسال رئیس جمهور از دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: این جشنواره  در 4 مرحله مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری  برگزارشد و 3 همکار فرهنگی و یک دانش آموز  گلستانی حائز رتبه برتر کشوری شدند .

حسینی  بیان کرد: در بخش همکاران فرهنگی "شعبانعلی یازرلو" از رامیان در رشته شعر مقام دوم، "حجت الله نورانی" از علی آباد کتول در رشته وبلاگ نویسی مقام اول، "محمد حدادی دوزین" از مینودشت در رشته خوشنویسی نسخ مقام سوم کشوری  و در بخش دانش آموزان "نیلوفر یازرلو"  از گنبدکاووس در رشته خوشنویسی ثلث مقام اول کشوری را کسب کرده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.