1393-08-15 16:33
1297
0
5424
صابری خبر داد:

گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد هفته آینده در صحن مجلس قرائت می‌شود

سخنگوی هیات تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت این پرونده،‌ گفت: گزارش تهیه شده مدیریت 30 سال گذشته دانشگاه آزاد را مورد بررسی قرار داده که بخشی از این بررسی‌ها دوره مدیریت عبدالله جاسبی و تاحدودی نیز دوره کامران دانشجو را دربر می‌گیرد.

 به گزارش گلستان ما ، رضا صابری سخنگوی هیات تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد با یادآوری قرار گرفتن گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در نوبت قرائت در صحن علنی مجلس،‌ افزود: ارایه این گزارش هفته آینده در دستور کار صحن مجلس قرار دارد و قرار است نتیجه این تفحص در صحن علنی مجلس قرائت شود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد همیشه موضوعی جنجالی بوده و مورد استفاده رسانه‌ها قرار می‌گرفت، ادامه داد: ما تلاش داشتیم تا این تحقیق و تفحص در قالب آیین‌نامه‌ داخلی مجلس انجام گیرد و تحت تاثیر جوسازی روزنامه‌ها و رسانه‌ها نباشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: تامل ما شرایطی ایجاد می‌کرد تا با حساسیت بیشتری کار را پیش ببریم به گونه‌ای که تا آخرین لحظات نیز اگر مستندات تازه‌ای به دست ما می‌رسید نسبت به اصلاح این گزارش اقدام می‌کردیم؛ از سویی دیگر زمانی که گزارش به دست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات رسید درخواست شد تا نمایندگان کمیسیون این گزارش را مطالعه کرده و اظهار نظر کنند.

وی با یادآوری رای مثبت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای قرائت این گزارش در صحن علنی مجلس،‌ تاکید کرد: بر این اساس با توجه به اینکه در مجلس زمان زیادی برای قرائت گزارش تحقیق و تفحص داده نمی‌شود لذا بخش‌هایی از گزارش که برای کمیسیون حائز اهمیت است قرائت خواهد شد و سپس کل گزارش به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

صابری درباره میزان تخلفات صورت گرفته در دوره‌های مدیریتی دانشگاه آزاد، افزود: این گزارش برمبنای مدیریت  30 سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی است که بخشی از این بررسی‌ها دوره آقای جاسبی و تاحدودی نیز دوره آقای دانشجو را دربر می‌گیرد.

سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی،  گفت: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، از سوی هیات رئیسه مجلس به قوه قضاییه ارسال خواهد شد./

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.