1397-03-08 12:24
2851
6
53864
عبدالهی فر در جلسه شورای شهر گرگان :

فعالیت اسنپ و تاچ سی در شهر گرگان ممنوع است

معاون سازمان حمل و نقل و مسافربری شهرداری گرگان گفت : شرکتهای اینترنتی اسنپ و تاچ سی مجوزی برای فعالیت در حوزه شهر گرگان ندارند .

به گزارش گلستان ما ؛  عبداللهی فر معاون سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان عصر امروز سه شنبه 8 خرداد در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر گرگان که برای حل مشکل رانندگان تاکسی و آژانس داران برگزار شد ، اظهار کرد : مدتی است که تاکسی های اینترنتی دغدغه شهر گرگان شده است ، امری که برابر ماده 9 قانون حمل و نقل عمومی شهری و ماده 32 رسیدگی به تخلفات رانندگی ، هر گونه فعالیت در حوزه حمل و نقل در محیط شهر منوط به اجازه شهرداری است .

وی افزود : دو امر مهم نظارت و ساماندهی حمل و نقل عمومی در حیطه اختیارات شهرداری است و هر کسی که می خواهد در محیط شهر فعالیت کند باید از ما مجوز بگیرد .

عبداللهی فر افزود : هیچکدام از تاکسی های اینترنتی برای فعالیت پیش ما نیامدند و درخواست مجوز فعالیت نکردند و فعالیت آنها در شهر با توجه به جوابی که دادگستری به ما داد ممنوع است .

معاون برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و مسافربری شهرداری گرگان با اشاره به فعالیت 120 آژانس دار با 4 تا 5 هزار نفر سابقه کاری که معیشت خود را از این راه تامین می کنند ، گفت : ما مخالف تکنولوژی و هوشمند سازی نیستیم و رانندگان هم باچنین امری مخالفتی ندارند ولی با استناد به به قانون ماده 9 و 32 که اشاره شد که مواد قانونی وزارت کشور است از اسنپ و تاچ سی شکایت کردیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید احسان

یکی از بهترینها کارها همین آوردن اسنپ بوده..یه جوری میگن تجاوز شده انگار تا حالا توسط راننده های آزانس این اتفاق نیفتادهاسنپ مجوزهای لازم رو گرفته مطمئنا، به جای اینکه چندتا جوان که با اسنپ خرج زن و بچه میدن رو بیکار کنیم به فکر راه حل باشید نه حذفطرف میگه چرا ماشینهای گرانقیمت کار میکنند، جان؟؟ الان باید به شما توضیح بدن؟

0
0
پاسخ
1397-03-09 06:27
محمد

گرگان واقعا ظرفیت داشتن تاکسی اینترنتی اونم با نرخ خیلی کمتر از آژانس های تلفنی رو نداره و باید جاوش گرفته شه. بعد از اون آژانسا بیان با هم هماهنگ شن و تو یه تاکسی اینترنتی واحد فعالیت کنن

0
0
پاسخ
1397-03-27 06:58
محمد

گرگان ظرفیت اسنپو نداره و آژانسا در خطر ورشکستگین. باید جلوش گرفته بشه

0
0
پاسخ
1397-03-27 07:01
گرگانی

سلام ، انجام فعالیت های اینترنتی در راستای کاهش هزینه های مردم کاری بسیار پسندیده است و بجای مقابله با توسعه خدمات بهتر به مردم کمی بفکر تغییرات در خودتان باشید و هزینه های سربار برای مردم نشوید . چطور مبلغ کرایه تاکسی های اینترنتی برای آنها به صرفه هست ولی برای آژانس ها که با هر نرخی جیب مردم را هدف می گیرند نمی صرفه !

0
0
پاسخ
1397-03-30 04:28
مسافر

چرا ظرفیتش رو نداره؟؟؟اتفاقا با توجه به استقبال نشون داده که ظرفیتش رو داره...بر چه اساسی میگید ظزفیتش رو نداره؟؟؟

0
0
پاسخ
1397-04-03 10:18
مسافر

وقتی یک قدرت برتر میاد نمیشه جلوش رو گرفت.رضایت مردم رو ببینید. همین که میگید آژانس ها در معرض خطر هستند یعنی چی؟ یعنی نسبت به اسنپ رضایت بیشتری هست...آژانس ها هم می تونن چنین سیستمی رو راه بندازن. اسنپ حتی خیال مسافران رو راحت می کنه و جلوی مسافرکش های شخصی و بدون قانون رو میگیره...جلوی پیشرفت و تکنولوژی رو نمیشه گرفت و آژانس ها باید به فکر بیفتن تا مقابله کنند.

0
0
پاسخ
1397-04-03 10:21

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.