1397-03-01 17:03
463
0
53639
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

ارائه ۱۳۹۲ خدمت مسکن به مددجویان گلستانی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: سال ۹۶ کمیته امداد استان گلستان ۱۳۹۲ خدمت مسکن به مددجویانی گلستانی ارائه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به لزوم تأمین مسکن مددجویان به‌عنوان ضروری‌ترین نیاز خانوارها گفت: سال گذشته ۱۳۹۲ خدمت مسکن بااعتباری حدود ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

وی با اشاره به خانه‌دار شدن ۱۴۲ مددجوی شهری تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان افزود: سال گذشته ۳۰۴ مورد احداث، خرید و مقاوم‌سازی مسکن شهری و روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای کمک به مددجویان انجام شد.

حسین پور بابیان اینکه سال گذشته ۱۰۵ مورد مسکن نیمه‌تمام شهری و روستایی بااعتبار بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تکمیل‌شده است یادآور شد: این نهاد ۹۸۳ خدمت مسکن در حوزه تعمیرات و احداث فضای جانبی مسکن مددجویان را با تخصیص ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار ارائه کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: مسکن از نیازهای اولیه نیازمندان جامعه و پرداخت اجاره منزل بزرگ‌ترین هزینه زندگی این خانوارها را به خود اختصاص می‌دهد، برای همین با کمک به آن‌ها، گام بزرگی در راستای خودکفایی اقشار ضعیف جامعه صورت می‌پذیرد.

وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مددجویان کمیته امداد داشتن یک مسکن مناسب و سرپناه امن است گفت: سال گذشته علاوه بر اعتبارات دولتی و تسهیلات مسکن این نهاد، یک میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان از اعتبارات خدمات مسکن مددجویان گلستانی از محل کمک‌های مردمی در صندوق صدقات و دو میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان از محل زکات پرداختی مودیان و بیش از سه میلیارد تومان از کمک‌های خیران و نیکوکاران گلستانی تأمین‌شده است.

به گفته وی، کمیته امداد استان گلستان همچون سال‌های گذشته علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی در نظر دارد، با مشارکت خیران و نیکوکاران برای تأمین مسکن مددجویان فاقد مسکن، اقدامات مضاعفی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.