1397-02-29 06:09
594
0
53546
فرمانده انتظامی استان گلستان:

سارقان زورگیر در گلستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ۲ سارق زورگیر و اعتراف آنان به ۴۳ فقره سرقت در استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان اظهارداشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن‌های همراه توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان گرگان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی فیلم‌های موجود و مراقبت محسوس و نامحسوس سارقان سابقه دار، ماموران اواخر هفته گذشته از وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان کردکوی با خبر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: تحقیقات مقدماتی پلیس با اظهارات مالباخته، نشان می‌داد سارق خودرو همان سارقان زورگیر در گرگان هستند که پس از چند روز کار اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مسروقه در این شهرستان کشف و راننده و سرنشین خودرو در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

سردار جاویدان با اشاره به تحقیقات تخصصی صورت گرفته از متهمان، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان به 43 فقره زورگیری، کیف‌قاپی و سرقت تلفن همراه اقرار و اعتراف کردند اموال مسروقه را به 2 مالخر به فروش می‌رساندند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی اموال مسروقه کشف و متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.