1397-02-24 08:20
1634
0
53433

آئين تودیع و معارفه فرمانده يگان حفاظت هواپيمايي فرودگاههاي استان گلستان برگزار شد

آئين تودیع و معارفه فرمانده يگان حفاظت هواپيمايي فرودگاههاي استان گلستان با حضور فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور و مسئولین فرودگاهی استان گلستان برگزار شد.

به‌ گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ مراسم تکریم فرمانده سابق یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاههای استان گلستان و معارفه فرمانده جدید این یگان، با حضور سردار موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور، مدیر کل فرودگاههای استان، مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و کارکنان اداره کل فرودگاههای استان گلستان، سپاه حفاظت و پلیس فرودگاههای استان در فرودگاه گرگان برگزار شد.

در این مراسم "رامین آذری" مدیر کل فرودگاههای استان گلستان، "سرهنگ فرهادی" را انسانی والا ، با اخلاق و باتجربه توصیف کرد و گفت: درایت و تدبیر ایشان در انجام امور و ماموریت های کاری، تعامل، همکاری و همراهی وی با مجموعه فرودگاههای استان مثال زدنی است.

وی ضمن تقدیر از زحمات متعهدانه و دلسوزانه فرهادی، وجود وی را مایه برکت مجموعه دانست و ضمن تبریک به فرماندهان ارشد سپاه در انتخاب سرهنگ اسلامی عنوان کرد: فقدان حضور فرمانده پیشین، با انتخاب "سرهنگ اسلامی" جبران می شود و با شناختی که از خصوصیات اخلاقی و روحیات فرمانده جدید دارم، یقین دارم ایشان نیز دنباله رو راه "سرهنگ فرهادی" خواهند بود و در این زمینه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

3321

همچنین در ادامه مراسم "سردار صفرعلی موسوی" فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت و حساسیت کار سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: تلاش ها و زحمات "فرهادی" در این زمینه ستودنی و قابل تحسین است.

وی همچنین اسلامی را جوانی باتجربه و کارآمد توصیف کرده و اظهار امیدواری کرد: با شناختی که وی از فرودگاههای استان دارد، بتواند در انجام امور و وظایف محوله به خوبی عمل کند.

گفتنی است؛ "صادق فرهادی" به مدت 9 سال عهده دار مسئولیت سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای استان بود که به افتخار بازنشستگی نائل و سرهنگ اسلامی که مسئولیت هایی همچون جانشین فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای استان گلستان و فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه شاهرود را در کارنامه کاری خود دارد، عهده دار مسئولیت فرماندهی سپاه حفاظت فرودگاههای استان گلستان شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.