1397-02-13 12:03
1175
1
53135
مدیرعامل مجمع ازدواج جوانان گلستان:

تسهیلات 20 میلیون تومانی به زوج‌های گلستان اعطا می‌شود

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان از اعطای تسهیلات 20 میلیون تومانی به زوج‌های جوان این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمدعلی محمدی‌نیک با گرامیداشت ایام شعبانیه در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تسهیلات 20 میلیون تومانی به زوج‌های گلستان اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این روزها شاهد آغاز زندگی برخی از زوج‌های جوان هستیم که ایام مبارک شعبان را به عنوان شروع یک زندگی انتخاب کردند و ما به عنوان خادمین زوج‌های جوان در مجمع ازدواج جوانان گلستان آماده ارائه خدمت هستیم.

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان ابراز کرد: ارائه مشاوره‌های رایگان در طول هفته جوان برای زوج‌های استان گلستان از جمله فعالیت‌های مجمع ازدواج جوانان استان گلستان است.

محمدی‌نیک درخصوص ارائه تسهیلات به زوج‌های جوان خاطرنشان کرد: تسهیلات خوبی برای برگزاری مراسم جشن عقد و عروسی برای زوج‌ها تا سقف 20 میلیون تومان درنظر گرفتیم که متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و مراسم جشن عقد و عروسی خود را برگزار کنند.

وی اذعان کرد: متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ازدواج بلافاصله بعد از مراجعه به مجمع ازدواج جوانان گلستان به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند و بانک‌های عامل نیز به سرعت تشکیل پرونده می‌دهند و به سرعت متقاضیان می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان یادآور شد: تسهیلاتی که به زوج‌ها تعلق می‌گیرد در راستای تهیه خرید کارت عروسی، فیلمبرداری مراسم، عکسبرداری، تزیین ماشین عروس، سفره عقد، تالار و پذیرایی و سرو غذا تعیین شده است در حقیقت پک کامل برای ارائه خدمات در راستای برگزاری یک مراسم عقد و یا عروسی به زوج‌ها درنظر گرفته شده است.

محمدی‌نیک اذعان کرد: قراردادی با واحدهای صنفی مختلف در راستای برگزاری مراسم عقد و عروسی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی منعقد شده است و جوانان می‌توانند از تسهیلات ویژه برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تعاونی مصرف زوجین به عنوان یک پایلوت طرح ملی در شهرستان گرگان راه‌اندازی شده است و در این طرح بالغ بر یک‌هزار کالای جهیزیه که عموما کالاها تولید داخل هستند و زوجین به تعاونی مصرف مراجعه می‌کنند و تا سقف 20 میلیون تومان کالا خریداری کنند.

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: تنوع کالاها بالا است و افراد می‌توانند در اقساط بلندمدت وجه را پرداخت کنند در حقیقت 20 میلیون تومان برای برگزاری مراسم عقد و عروسی درنظر گرفته شده است و 20 میلیون تومان برای خرید جهیزیه زوج‌های جوان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمود زارعی

سلام من حدود ۹ ماهه عقد کردم ولی فقط وام ازدواج دریافت کردم.این وام و تسهیلات به وام ازدواج که مربوط نمیشه؟از کجا باید این تسهیلات رو درخواست کنیم.؟محمودزارعی از مینودشت .استان گلستان

0
0
پاسخ
1397-03-02 15:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.