1397-02-12 10:03
561
0
53101
در آیین تودیع و معارفه مدیر کل سازمان نوسازی استان عنوان شد؛

تکیه به درون و حرکت جهادی کشور را به پیش خواهد برد/ مدارس تخریبی فراوانی در شرق گلستان وجود دارد/ توسعه فضای آموزشی اولویت کشور

نماینده مردم رامیان، آزادشهر و فندرسک گفت: آنچه که کشور را به پیش خواهد برد تکیه به درون و حرکت جهادی فرزندان این سرزمین است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "علیرضا ابراهیمی" در آیین تودیع و معارفه مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار دچار گرفتاری ها و مشکلات است.

وی افزود: استکبار همواره تلاش می کند تا نظام را از مسیر الهی دور کند بنا براین نباید هیچگاه به اعتماد کرد؛ برجام هیچ عایدی برای کشور نخواهد داشت و به زودی همه خواهند دید امریکا چطور از آن به طور واضح عدول می کند .

نماینده مردم رامیان ، آزادشهر و فندرسک تصریح کرد: آنچه که کشو را به پیش خواهد برد تکیه به درون و حرکت جهادی فرزندان این سرزمین است.

ابراهیمی بیان کرد: در بودجه ۹۷، به لحاظ اوراق و اعتبار خوبی برای نوسازی و تجهیز مدارس در نظر گرفته شده و امیدوارم در این سال شاهد رشد خوبی در استان باشیم.

نماینده مردم رامیان، آزادشهر و فندرسک درخاتمه گفت:برای پاداش بازنشستگان فرهنگی کشور رقم خوبی پیش بینی شده است تا خواسته های آنان نیز جامه عمل پوشانده شود .

مجلس رقم خوبی برای پاداش فرهنگیان در نظر گرفت

"شهرام کوسه غراوی" در آیین تودیع و معارفه مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، اظهار کرد: پیمانکاران بازوان پرتوان نوسازی مدارس هستند .

وی خطاب به مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان، ادامه داد: برآوردها را در مناقصات جانب حق را رعایت کنید و کمک حال آن‌ها باشید زیرا اگر آن‌ها زمین بخورند دستگاه ضرر خواهد کرد.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس تصریح کرد: ازمجمع خیرین، پیمانکاران، و ناظران می خواهم همه کمک کنند زیرا توسعه فضای آموزشی از اولویت‌های کشور و استان است که با تعامل محقق می شود.

وی اضافه کرد: توسعه متوازن را هم در نظر بگیرید، مدارس فراوان تخریبی در شرق استان وجود دارد، نیازمند نگاه ویژه هستند.

نماینده مردم گالیکش، کلاله و مراوه تپه در خاتمه گفت: امید داریم با گسترش فضای آموزشی امکان تحصیل برای همه فراهم شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.