1397-02-10 19:02
1171
0
53034
دبیرستاد هفته گرامیداشت مقام معلم استان:

تشریح برنامه های هفته معلم در گلستان + اسامی معلمان برتر

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گلستان گفت: 19 برنامه متمرکز استانی و شهرستانی درهفته گرامیداشت مقام معلم در استان پیش بینی شده است.

به گزارش گلستان ما، "قدسی براتی" در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، اظهار کرد: به منظور تجلیل از معلمان برتر استان گلستان 266 معلم برتر شهرستانی معرفی شده است که از این تعداد 18 نفر بعنوان معلم برتر استانی و یک نفر بعنوان نماینده معلمان استان به وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.

وی افزود: تا سال گذشته شیوه نامه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ می شد و معلمان براساس شاخص ها بعنوان نمونه معرفی می شدند اما امسال برای نخستین بار این انتخاب بر عهده خود استان قرارداده شد و براساس آن هرشهرستان با شاخص های اختیاری خود معلمان برتر را معرفی کردند.

دبیرستاد هفته گرامیداشت مقام معلم گلستان تصریح کرد: "مشهد محمد حاجیلی دوجی" از مراوه تپه بعنوان نماینده کشوری و "اشرف بای" از آزادشهر ، محبوبه مطلبی" از آق قلا، "عثمان هوشمند" از بندر ترکمن، "علی گل رضایی" بندرگز، "خدیجه رجبلو" از رامیان، "علی اکبر تاجیان" از علی آباد، امیر سردارزاده مجد" از کردکوی، "ربابه فخری سنزیقی" از کلاله، " حسین عباس ثانی" از گالیکش، "عباس همرنگ امشی" ، "حسن مدرس زاده" و "مریم شکوری" از گرگان، "مهین انق" از گمیشان، "عشرت رجب زاده"، "محمد حسین رئوفی" و "مهدی شاد" از گنبد، "امان محمد تاقانی" از مراوه تپه، "طیبه شیخی" از مینودشت معلمان برتر استان گلستان معرفی شده اند.

براتی یادآورشد: همه ساله برنامه های متنوعی در این هفته در سطوح مختلف مدرسه ای، شهرستانی و استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری یک برنامه استانی و شاخص استانی، بیان کرد: این برنامه در 15 اردیبهشت در کانون طه گرگان به همت اداره کل آموزش و پرورش در گرگان برگزار می شود.

دبیرستاد هفته گرامیداشت مقام گلستان بدون ذکر آمار، میزان بازنشستگی معلمان در استان تا سال 1400را بسیار زیاد عنوان کرد و افزود: ورودی های آموزش و پرورش استان با خروجی آن متناسب نیست و با وجود استخدامی های ماده 28 و خروجی های دانشگاه فرهنگیان استان همچنان به معلم نیازمند است.

براتی در خاتمه گفت: ما از همکارانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد درخواست می کنیم که بعد از خدمت 30 ساله خود، تا 5 سال در سیستم آموزشی تدریس کنند تا بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

روزشمار هفته معلم به شرح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت معلم، ولایتمداری و سلوک مطهری، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت معلم و تکریم اجتماعی، جمعه ۱۴ اردیبهشت معلم، توسعه اجتماعی و انسجام ملی، شنبه ۱۵ اردیبهشت معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت معلم، مسوولیت پذیری و هدایت انقلابی، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت معلم، مرجعیت تربیتی و مولد سرمایه اجتماعی، سه شنبه ۱۸ اردیبهشت روز معلم و تکریم سازمانی، اعلام شده است.

گفتنی است؛ 12 تا 18 اردیبهشت ماه بعنوان هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.