1397-02-02 07:53
542
0
52821
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان ؛

نقش بی بدیل سپاه را در انقلاب نمی توان نادیده گرفت

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان نقش سپاه را در دفاع از حریم ولایت بی بدیل خواند و گفت : اگر سپاه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و عتبات عالیات ورود پیدا نمیکرد معلوم نبود امروز در چه وضعیتی قرار داریم و این همت سپاه و بسیج بود که با همراهی گروه های مختلف مردمی در عراق و سوریه توانستند فتنه تکفیری ها را مهار و نابود کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار مسعود جمشیدی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در میزبانی از فرمانده سپاه گرگان وهیئت همراه و همچنین تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت:اگر به عمق نام گذاری روز پاسدار توسط حضرت امام (ره) نگاه کنیم در می یابیم که این پاسداری از حریم ولایت و قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به حضور سپاه در برهه های مختلف انقلاب اسلامی اذعان کرد : سپاه در برهه های مختلف انقلاب و درطول دفاع مقدس پاسخ خوبی به اسم پاسداری خود داد و از حریم ولایت دفاع کرد و از ابتدای تشکیل آن در بحرانهای مختلفی که انقلاب اسلامی را دچار آن شد نقش آفرینی کرد و توانست حضور فعال و مستمری داشته باشد.

جمشیدی همچنین ابراز داشت : هرجا نیاز بود سپاه وارد شد ، درپیروزی انقلاب اسلامی ،مقابله با گروهک ها  واگر سپاه نبود چه بسا انقلاب به بیراهه میرفت.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان ادامه داد: نقش سپاه را در قائله کردستان ،گنبد و دیگر موضوعات نمیتوان نادیده گرفت.

وی با اشاره به نقش سپاه در دفاع مقدس گفت : در طول هشت سال دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش دفاع جانانه کرد و توانستند در مقابل استکبار جهانی که بیش از40 کشور رژیم بعث را به طور مستقیم حمایت میکردند پیروز شود.

سرهنگ جمشیدی همچنین با بیان اینکه هنوز جنگ ادامه دارد و سپاه پاسداران در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش آفرینی میکند اظهار داشت: دشمن کمر همت بسته تا انقلاب اسلامی را با ابزارهای مختلفی همچون فضای مجازی به چالش بکشد و امروز سپاه وبسیج در مقابله با این هجمه سنگین دشمن با روشنگری و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی نقش آفرینی میکند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای مقدس استان گلستان نقش سپاه را در دفاع از حریم ولایت بی بدیل خواند و گفت : اگر سپاه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و عتبات عالیات ورود پیدا نمیکرد معلوم نبود امروز در چه وضعیتی قرار داریم و این همت سپاه و بسیج بود که با همراهی گروه های مختلف مردمی در عراق و سوریه توانستند فتنه تکفیری ها را مهار و نابود کنند.

وی در پایان یکدلی و یکرنگی را تقویت کننده راه شهدا عنوان وخاطر نشان کرد :هرچه اتحاد و هم زبانی بین نیروهای مسلح بویژه سپاه و ارتش بیشتر باشد منویات مقام معظم رهبری به منسه ظهور خواهد رسید و امام زمان ارواحنا فداه خوشحال خواهند شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح از طرف سپاه گرگان روز ارتش را به سرهنگ جمشیدی تبریک گفته شد و همچنین متقابلا با لوح سپاسی از طرف مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان روز پاسدار را تبریک و تهنیت عرض کردند./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.