1396-12-24 16:15
616
0
51661
سیاست جدید آموزش و پرورش گلستان از زبان مدیرکل؛

استفاده حداکثری از فناوری های نوین

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تببین رویکردهای آموزش و پرورش گلستان «استفاده حداکثری از فناوری های نوین » را مهمترین برنامه استان در سال 97 اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "محمدرضا وطنی" در نشست مدیران آموزش و پرورش شهرستان های گلستان  با موضوع تبیین رویکردهای آموزش و پرورش گلستان در سال 97 در گرگان  اظهار کرد: توسعه اخلاق اسلامی، استفاده از علم و روش های علمی و مدیریت مشارکتی سه سیاست اصلی آموزش و پرورش استان در سال جدید است.

وی کم رنگ شدن اخلاق در جامعه و لزوم رعایت اخلاق اسلامی به عنوان زیر ساخت کلیه فعالیت ها، ضرورت داشتن نگاه عالمانه به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی اصولی و اهمیت استفاده از تفکر و اندیشه همه صاحب نظران که زمینه ساز مدیریت تیمی و مشارکتی است را از جمله دلایل اتخاذ این سیاست ها دانست.

neshast 96

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک سازمان تحول ساز است تصریح کرد: تعلیم و تربیت موثر نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات است و به همین دلیل رویکرد آموزش و پرورش گلستان در سال جدید استفاده حداکثری از فناوری های نوین است.

وطنی با اشاره به لزوم تحول در شیوه ها و افکار سنتی، به موانع فرهنگی، محیطی و کمبودهای موجود در بخش تجهیزات و منابع اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی موانع موجود همه مدیران وظیفه دارند تا تمام سعی و تلاش خود را به منظور بهره گیری از فناوری در اجرای امور به کار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان استفاده از فناوری را یکی از ویژگی های مدیران آینده نگر و آینده ساز عنوان و اظهار کرد: برای اینکه آموزش و پرورش محور توسعه باشد، باید به دنبال فن آوری های نوین، مهارت آموزی، استفاده موثر از طرح درس، تحول در روش های سنتی  یاددهی-یادگیری و آموزش مهارت های زندگی باشیم و در این راه با آموزش های اصولی می توانیم تمامی موانع موجود را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.