1396-12-20 11:47
466
0
51463
فرمانده انتظامی گلستان خبر داد؛

انهدام 41 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از انهدام 41 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 6 هزارو 278 كيلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش گلستان ما، علی‌اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات موثری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

وی با اشاره به کشف بیش از 6 هزارو 278 کیلوگرم انواع مواد مخدر ادامه داد: این اقدامات منجر شده تا میزان کشف مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان 43 درصد افزایش داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در راستای مبارزه با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت 41 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و دستگیری قاچاقچیان نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

جاویدان تاکید کرد: بیشترین میزان ماده مخدر کشف شده تریاک بوده است و با تلاش ماموران از ابتدای سال بیش از 4 هزارو 722 کیلو تریاک کشف شد که این مقدار کشف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 43 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: همچنین طی این مدت و در راستای اجرای عملیات‌های پلیسی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، 160 دستگاه خودرو، 45 دستگاه موتورسیکلت و هشت قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شد.

*برقراری 2 هزار و 967 تماس انتقادی از عملکرد پلیس گلستان با 197

فرمانده انتظامی گلستان در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات دارای اهمیت برای پلیس گلستان، رسیدن گشت‌های پلیس 110 در کمترین زمان ممکن به محل وقوع حادثه و ارائه خدمات فوریتی پلیس به نحو مطلوب است.

جاویدان با اشاره به تجربه موفق طرح تجمیع خطوط 110 سطح استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان، تاکید کرد:  از ابتدای سال جاری 590 هزار و 524 نفر از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس برقرار کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: از مجموع تماس‌های برقرار شده با تلفن 110، 224 هزا و 958 تماس منجر به عملیات پلیسی شده است و 324 هزار و 697 تماس با مرکز 110 ، به منظور دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر رویکرد اجتماعی پلیس برای افزایش و بهبود سطح ارائه خدمات و برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه، گفت: در 11 ماه نخست امسال، تعداد 24هزار و 725 نفر از شهروندان در تماس با دفتر نظارت همگانی 197 عملکرد پلیس گلستان را مورد ارزیابی قرار دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

جاویدان متذکر شد: طی ارزیابی‌های انجام شده مشخص شد که مردم از عملکرد پلیس طی این مدت 6 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر رضایت داشتند و 12 درصد از مجموع تماس‌های انجام شده مربوط به انتقاد از عملکرد پلیس گلستان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.