1393-08-09 14:02
1358
0
5100
حجه الاسلام و المسلمین حقی :

پیشگیری فرهنگی از مدارس و دانشگاه ها آغاز شود/ طرح تشویقی دانش آموزان ممتاز فرزندان زندانی انجام میشود

دادستان مرکز استان گلستان با بیان اینکه پیشگیری فرهنگی باید از مدارس و دانشگاه ها آغاز شود ، افزود : اگر دانش آموز و یا دانشجو به سمت ما سوق پیدا نکرد ، ما به عنوان مسئول باید به سمت آنان برویم و هر ماه تسهیلاتی به خانواده هایی که فرزندان آنها حائز رتبه های ممتاز هستند تعلق می گیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، حجه الاسلام و المسلمین حقی دادستان مرکز استان در نشستی با تعدادی از فعالان رسانه ای استان گلستان با بیان اینکه پیشگیری فرهنگی باید از مدارس و دانشگاه ها آغاز شود ، افزود : اگر دانش آموز و یا دانشجو به سمت ما سوق پیدا نکرد ، ما به عنوان مسئول باید به سمت آنان برویم.

حقی بیان داشت:  طی نامه ای مدارس در زمینه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی اعلام نیاز می کنند وما خودو یا همکاران در مدارس حضور پیدا کرده  و به آنان آموزش های لازم را ارائه می کنیم.

آموزش خانواده ها در مساجد و خانه های فرهنگ گرگان

این مقام مسئول اذعان داشت : کارگاه های آموزشی و پیشگیری مصرف مواد و... برای دانش آموزان از سال گذشته آغاز شده و به ۲۰ مدرسه شهرستان گرگان ورود پیدا کرده و آموزش هایی تحت عنوان آسیب های اجتماعی و مهارت های اساسی زندگی را انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه زبان گویای پیشگیری خانواده ها هستند از آموزش خانواده ها  در مساجد و خانه های فرهنگ در سطح گرگان خبر داد.

طرح های تشویقی فرزندان زندانیان که دانش آموز نخبه یا ممتازند

حجت الاسلام حقی درباره زندانیان با فرزندان نخبه نیز گفت : تسهیلاتی هر ماه به خانواده هایی که فرزندان حائز رتبه های ممتاز هستند تعلق می گیرد و فرزند یک زندانی نباید از سوی جامعه طرد و دچار انحراف شود .

 وی خاطر نشان ساخت : در انجمن حمایت از زندانیان بیان شد ، فرزندادن دانش آموز زندانیانی که رتبه های خوب علمی کسب می کنند هم به پدران آنان تسهیلات داده و دانش آموزان آنان نیز تحت شمول اقدامات تشویقی ما قرار بگیرند.

دادستان مرکز استان گلستان در پایان از توافق با اداره بهزیستی گرگان برای برگزاری های کارگاه های آموزشی برای پیشگیری از مصرف مخدرهای صنعتی خبر داد که بزودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.