1396-12-03 05:58
504
0
50761
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

تجهیزات هلال احمر می تواند به کاهش آسیب ها در گلستان کمک کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هلال احمر بر اساس وظایف ذاتی می تواند امکانات و تجهیزات خود را در اختیار مدیریت بحران قرار دهد و به کاهش آسیب ها در استان کمک کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، حسین احمدی، عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد علی آبادکتول برگزار شد، اظهار کرد: در حقیقت از نظر محتوای برنامه ها و هم نوع اجرا ارتباط نزدیکی بین مقوله پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وجود دارد.

وی با بیان این که مجموعه هلال احمر با هر دو قسمت (پدافند غیرعامل و مدیریت بحران) می تواند به عنوان همکار و هم عامل اصلی ورود کننده در نظر گرفته شود، تاکید کرد: در پدافند غیرعامل بیشتر موضوعات آموزشی، پیشگیری و مصون سازی و در حقیقت مدیریت ریسک، پیش بینی و تاب آوری جامعه مدنظر است که تمام این موضوعات در شرح وظایف هلال احمر هم دیده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان این که امکانات و تجهیزات در اختیار هلال احمر است، ادامه داد: هلال احمر به عنوان معین دولت و بر اساس وظیفه ذاتی می تواند امکانات و تجهیزات خود را در اختیار مدیریت بحران قرار داده و میزان آسیب ها را کاهش دهد.

احمدی یادآور شد: به طور طبیعی این دو وظیفه باعث می شود جمعیت هلال احمر گلستان یکی از دستگاه های همکار در پدافند غیرعامل و موثر در مدیریت بحران باشد و هم از اثرات علمی، معنوی و پشتیبانی همایش ها بهرهمند شود و هم در برنامه ریزی های آینده جمعیت هلال احمر از آن استفاده کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.