1396-12-02 18:58
531
0
50755
رئیس بنیاد مستضعفان:

بیش از ۲۸ هزار سند املاک علوی در استان گلستان اهدا شد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در ۲.۵ سال گذشته, ۱۱ مرحله در استان گلستان به تعداد بیش از ۲۸ هزار اسناد علوی بین محرومان اهدا شد.

به گزارش گلستان ما، محمد سعیدی‌کیا در مسجد جامع روستای کرند از توابع بخش مرزی داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در این مدت 2 سال و نیم گذشته, تعداد 60 هزار اسناد، در 45 مرحله در کل کشور اهدا شده است, که 11 مرحله ویژه استان گلستان است. امروز نیز 2 هزار و 100 اسناد مسکونی و زراعی به مردم محروم مناطق مرزی داشلی‌برون در روستای کرند واگذار شد که 100 درصد رایگان است.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: از این تعداد, یک‌هزارو 912 اسناد مربوط به اراضی زراعی و 188 اسناد مربوط به مسکونی است. ارزش ریالی این اسناد بیش از 250 میلیارد ریال است و این اسناد سبب پشتیبانی اقتصادی مردم این مناطق محروم در جهت دریافت تسهیلات بانکی است.

سعیدی‌کیا یادآور شد: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تعیین تکلیف املاک و اراضی علوی, بنیاد مستضعفان این وظیفه را آغاز کرده و تا پایان تعیین تکلیف این اراضی, این کار همچنان ادامه خواهد داشت. در استان گلستان, 10 هزار و 500 هکتار اراضی کشاورزی, نزدیک به 27 هزار مورد واگذار شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: قرار بود امسال 20 هزار اسناد در کشور واگذار شود که خوشبختانه این تعداد بیش از این میزان بوده و این اسناد سبب رونق کسب و کار شما می‌شود.

در این مراسم به 14 نفر به صورت نمادین اسناد بنیاد علوی اهدا شد./ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.