1396-12-02 11:32
626
0
50749
سرپرست پلیس فتا گلستان خبر داد؛

دستگیری کارمند گلستانی به جرم نشر اکاذیب علیه مدیرش / منتشر کننده تصاویر بانوان در چنگال پلیس فتا گلستان

سرپرست پلیس فتا گلستان از دستگیری کارمند گلستانی که علیه مدیرش اقدام به نشر اکاذیب می‌کرد خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از  طوبی گلستان؛ سروان وحید صاحبکاران امروز در نشست خبری اظهار کرد: یکی از پرونده‌های قابل توجهی که طی 11 ماه گذشته در پلیس فتا گلستان مورد رسیدگی قرار گرفت، نشر اکاذیب علیه یکی از مدیران کل استان گلستان بوده که از اهمیت بالایی برخوردار بود.

وی اضافه کرد: در حوزه نشر اکاذیب، پرونده‌ای را داشتیم که بیش از 20 شاکی خصوصی در یکی از ادارات استان از کانال و گروهی که نشر اکاذیب می‌کردند شکایت خود را مطرح کرده و پرونده در پلیس فتا گلستان رسیدگی و کشف شد.

سرپرست پلیس فتا گلستان تصریح کرد: این کانال علیه مدیرکل و مسئولان آن اداره نشر اکاذیب می‌کرد که مدیر کانال مربوطه شناسایی و دستگیر شد.

صاحبکاران گفت: پرونده‌ای را داشتیم که متاسفانه افرادی که خودشان کارمند آن اداره بودند اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه اداره و مدیر دستگاه مربوطه کردند و این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه میزان از جرائم فضای مجازی در استان در حوزه شبکه‌های اجتماعی بوده است، گفت: اکثر قابل توجهی از این جرائم در حوزه پیام رسان‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی بوده است.

رئیس پلیس فتا گلستان در خصوص کم سن‌ترین مجرم دستگیر شده توسط پلیس فتا گلستان گفت: این فرد پسر 15 ساله‌ای بوده که اقدام به انتشار غیرمجاز تصاویر شخصی شهروندان گرگانی بخصوص بانوان می‌کرده است.

صاحبکاران با اشاره به روند کنترل جرائم در فضای مجازی در استان گلستان و جلوگیری از شیب تند افزایش جرائم، گفت: امیدواریم همکاری که شهروندان و رسانه‌ها با پلیس دارند ادامه داشته باشد و بتوانیم شاهد کاهش وقوع جرم در حوزه فضای مجازی در استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.