1396-12-02 03:58
466
0
50722
لاله افتخاری :

در انتخابات ریاست جمهوری شعور مردم به بازی گرفته شد / معاویه هم رقیب هراسی می کرد

من نمی‌خواهم بگویم رقیب اصولگرایان معاویه و اصولگرایان هم امام معصوم هستند نه چنین قصدی ندارم اما بالاخره در دوز بالاتر و پایین‌تر، در سایز بزرگ‌تر و کوچک‌تر تاریخ قابل تکرار شدن است.

به گزارش گلستان ما ؛ لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جمنا در مصاحبه‌ای مشروح با سایت خبری تحلیلی «فردا» گفت: برای روشن تر شدن بحثم بگذارید مثالی از تاریخ اسلام بزنم. معاویه هم رقیب هراسی می کرد؛ وقتی معاویه سعی می کرد مردم را از اهل بیت بترساند با اینکه مردم می‌دانند که امام معصوم است. اما مردم دچار تزلزل می‌شوند.

من نمی‌خواهم بگویم رقیب اصولگرایان معاویه و اصولگرایان هم امام معصوم هستند نه چنین قصدی ندارم اما بالاخره در دوز بالاتر و پایین‌تر، در سایز بزرگ‌تر و کوچک‌تر تاریخ قابل تکرار شدن است. وگرنه تاریخ برای ما مفهومی نداشت، معاویه از همه ابزار‌ها استفاده می‌کند.

دروغ، تهمت، زیر پا گذاشتن حق. قول‌های غیر قابل دسترس. وعده‌های آن چنانی که اصلا قابل پذیرش نیست. تعارض در گفتار و.. که باعث می شود مردم را از دور امام پراکنده کند. در انتخابات هم متاسفانه ما وعده های دروغ و تهمت و برخی از این ابزار های ناشایست را شاهد بودیم.

در مناظره ها آقای روحانی مطالبی گفت که می دانست اجرا نخواهد کرد. بعضی مواقع هم وقتی اصولگرایان چیزی می گفتند می گفت قابل اجرا نیست اما به یک زبان دیگر خود آقای روحانی همان وعده را می داد.

در واقع شعور مردم را در انتخابات به بازی گرفتند و متاسفانه شعور مردم هم به تن به این بازی داد و مردم فریب خوردند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.