1396-11-26 05:52
477
0
50531
رئیس کل دادگستری گلستان :

نگاه ما در همه حوزه ها پیشگیری محور است/ اجازه نمی دهیم هیچ کس خدشه ای به سلامت دستگاه قضا وارد کند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مردم هنگام گرفتاری به دستگاه قضایی پناه می آورند و ما نیز به هیچ کس اجازه نخواهیم داد خدشه ای به امنیت و سلامت این دستگاه وارد کند .

به گزارش گلستان ما ؛ هادی هاشمیان  رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری استان گلستان با قدردانی از تلاش های یگان حفاظت در برقراری امنیت و حفاظت حوزه های قضایی استان گفت: کارکنان یگان حفاظت به عنوان نخستین کسانی که مراجعین به محاکم با آنان برخورد می کنند باید رفتار مناسب با مردم را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

وی افزود: سعه ی صدر در برخورد با مراجعینی که بیشتر آن ها به سبب مشکلات و گرفتاری هایی که دارند زیاد صبور نیستند ، مردم را آرام تر می کند و بر تلقی آنان از دستگاه قضایی تاثیرگذار است.

آراستگی ظاهری ، نظم و انضباط ، هوشیاری و کنترل دقیق ورود و خروج، دیگر توصیه های رئیس کل دادگستری گلستان به کارکنان این یگان بود.

هاشمیان در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که نگاه ما در همه ی حوزه ها پیشگیری محور است افزود: در این راستا بسیاری از چالش های حفاظتی و امنیتی حوزه های قضایی استان ، شناسایی و برای رفع و برخورد با آن ها در مواقع بحرانی تمهدیدات لازم اتخاذ شده است.

این مقام ارشد قضایی استان به کمبود های موجود در این بخش هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده به زودی بخش اعظم این کمبودها رفع می شود.

هادی هاشمیان تاکیدکرد: سلامت نیروی انسانی در دادگستری ها استان با حساسیت پیگری می شود و اگر پس از چندین بار تذکر، اصلاحی در رفتار و عملکرد افراد خاطی مشاهده نکنیم بدون اغماض برخورد و از بدنه ی دستگاه خارج می کنیم.

وی تاکیدکرد: مردم هنگام گرفتاری به دستگاه قضایی پناه می آورند و ما نیز به هیچ کس اجازه نخواهیم داد خدشه ای به امنیت و سلامت این دستگاه وارد کند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.