1396-11-21 18:02
457
0
50319
رئیس مجمع خیرین سلامت:

خیرین گلستانی 100 میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند

رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان در خصوص عملکرد خیرین سلامت گلستان گفت: خیرین گلستانی از زمان تشکیل این مجمع 100 میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کرده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، حجت الاسلام قاسم لیوانی، رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه خانه بهداشت عرب قاری حاجی گفت: این پروژه با کمک کامل خیرین احداث خواهد شد و ان شاء الله در هفته دولت (شهریور ماه) این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام لیوانی ادامه داد: از زمان تشکیل مجمع خیرین سلامت استان گلستان در سال 89، ورود خیرین در این حوزه نیز بسیار توسعه یافت و تا کنون بالغ بر 100 میلیارد تومان از سوی این خیرین به حوزه سلامت کمک شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت در خصوص تعداد پروژه هایی که خیرین سلامت در سال 97 احداث کرده اند، گفت: تاکنون 6 پروژه در سطح استان به بهره برداری رسیده و چندین مورد نیز یا در حال ساخت هستند و یا کلنگ احداث آنها زده شده است.

حجت الاسلام لیوانی گفت: پروژه های گرگان، بندرترکمن و گمیشان به تازگی افتتاح شده اند و پروژه ساخت مرکز جامع سلامت در آق قلا نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.