1396-11-17 08:27
530
0
50079
فرمانده نیروی انتظامی گلستان:

ماهیت جمهوری اسلامی ظلم ستیزی و ترویج ارزش های اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی بر پایه ظلم ستیزی و ترویج اسلام و ارزش های دینی است و منافع حیاتی امریکا ۱۸۰ درجه با ما متفاوت است.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی اکبر جاویدان در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ و تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان با تبریک ایام دهه فجر اظهارکرد: نظام عزیز ما از هر نظر نادر و ویژه است و باید از نعماتی که به واسطه پیروزی انقلاب برخوردار شده ایم خداوند را شاکر باشیم.

وی افزود: وجود ارزشمند ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی از جمله نعمت هایی هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به حدیثی از امام اول شیعیان گفت: امام علی (ع)، نیروهای مسلح را عزت دین، زینت زمامداران و مایه امنیت برای مردم عنوان کرده است که این صفات در نیروهای مسلح ما به وضوح مشخص و متجلی است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح، مستحکم ترین و باصلابت ترین ابزار حکومت و فراجناحی هستند و هیچ امنیتی جز با صلابت آنان تحقق نمی یابد.

فرمانده انتظامی گلستان با مقایسه شرایط قبل با بعد از انقلاب بیان کرد: امریکا و رژیم طاغوت تلاش بسیاری کردند تا مانع پیروزی انقلاب شوند اما با درایت و مدیریت امام راحل و همراهی مردم، هدف آنها ناکام ماند.

جاویدان ادامه داد: دشمن گمان می کرد پس از چندی، انقلاب از مسیر اصلی منحرف و یا ساقط شود اما از آنجایی که انقلاب ما الهی بود، با قدرت به مسیرش ادامه داده است.

وی با اشاره به ریشه های اختلاف و دشمنی امریکا با ایران گفت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی بر پایه ظلم ستیزی و ترویج اسلام و ارزش های دینی است و منافع حیاتی امریکا ۱۸۰ درجه با ما متفاوت است.

وی ادامه داد: تا زمانی که انقلاب ما به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل شود، راهبرد و سیاست ما تغییر نخواهد کرد و چنانچه سیاست امریکا نیز تغییر نکند، اختلافات ما با آنها باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.