1396-10-30 12:02
576
0
49353
رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان های گلستان:

نگاه فرهنگی و ابزار هنری بهترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان های گلستان گفت: فعالیت‌ در عرصه فرهنگ و هنر زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های فرهنگی لامز است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ حجت‌الاسلام "عبدالهاشم رضایی" در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان گلستان که با هدف گسترش همکاری‌های متقابل و ایجاد فرصت‌های تازه برای خدمت‌رسانی به مددجویان کانون اصلاح و تربیت انجام شد، اظهار کرد: خدمات فرهنگی و هنری به مددجویان بر آموزش مهارت‌های فردی و اجتماعیْ، برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها، برپایی کارگاه‌های سفال، قصه‌گویی و نمایش عروسکیاز سوی کانون پرورش فکری ودکان و نوجوانان استان انجام شده است.

 وی افزود: امیدارداریم شاهد حضور پررنگ و تاثیرگذار کتاب‌خانه‌سیار شهری  نیزدر کانون اصلاح و تربیت باشیم.

"عبدا الرحیم سیفی" مدیرکل کانون خدمت‌رسانی به تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی را از جمله سیاست‌های کانون برشمرد و تصریح کرد: بهره‌گیری از زبان هنر برای انتقال پیام‌های تربیتی بهترین روش برای آموزش نوجوانان بوده و کانون پرورش فکری خواهد کوشید تا امکان برخورداری مددجویان کانون اصلاح و تربیت را همانند سایر کودکان و نوجوانان از امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فراهم سازد.

سیفی آشتی و پیوند بچه‌ها را با کتاب در تغییر نگرش و رفتارشان بسیار اثربخش دانستو ابراز امیدواری کرد: با مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.