1396-10-29 10:06
567
1
49318
علی نجفی نژاد درباره الویت برنامه چهارساله آینده اش:

کیفی‎سازی و انسجام مراکز پژوهشی در صدر برنامه‎های آینده قرار دارد

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزایش کیفی و تعداد مراکز پژوهشی دانشگاه را از الویتهای برنامه چهار سال آینده خود خواند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ علی نجفی نژاد در گفتگو با خبرنگاران با توجه به به ابقاء چهارساله حکم  ریاستش بر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از سوی وزیر علوم گفت: تلاش داریم در این مدت فعالیتهای راهبردی سالهای گذشته را ادامه دهیم.

وی افزود: برنامه های راهبردی در حوزه های مختلف تدوین شده است که در چهارسال آینده با قوت ادامه خواهد یافت.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: با توجه به فعالیتهای عمرانی  و برطرف شدن نیاز دانشگاه در این بخش فعالیتهای آینده به سمت افزایش کیفیت و انسجام فعالیتهای پژوهشی، افزایش تعداد شرکتهای دانش بنیان و توسعه مرکز رشد دانشگاه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: یکی از رسالتهای دانشگاه  ارتباط با جامعه و مردم می باشد که با افتتاح خانه طبیعت گرگان توسط  دانشگاه منابع طبیعی این حلقه مفقوده  برطرف شد.

نجفی نژاد تصریح کرد: دانشگاه باید در لایه های مختلف با مردم ارتباط داشته باشد و در ارتباط با سطوح بالاتر باید بتواند یافته های علمی در زمینه آموزشی و افزایش خودباوری را منتقل کند.

وی ادامه داد: در رتبه بندی دانشگاها از سوی وزارت علوم، به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ماموریت ملی داده شده  از اینرو مسئولیت ها هم به همان نسبت در بین همکاران ما سنگین تر می شود.

وی گفت: با توجه به حجم بالای فعالیتهای دانشگاه از رسانه ها برای انعکاس درست و مناسب  فعالیتهای دانشگاه  انتظار یاری رسانی داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.