1396-10-26 20:48
643
0
49218
در زمینهٔ سوادآموزی خانوارهای دارای افراد بی‌سواد امضا شد؛

تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان با اداره کل آموزش‌وپرورش + تصویر

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان و محمدرضا وطنی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان درزمینهٔ ارتقا سطح تحصیلی و سوادآموزی خانوارهای دارای افراد بی‌سواد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: با توجه به تلاش همگانی برای مبارزه با بی سوادی تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان گلستان باهدف توسعه، تقویت و تعمیق کسب علم و دانش، مهارت‌های زندگی و ارتقا آموزش‌های مددجویان با سازمان نهضت سوادآموزی منعقد شد.

وی با اشاره به‌ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه علم و دانش مددجویان برای دستیابی به آینده روشن‌تر در جامعه افزود: کمیته امداد با بسط و آگاهی بخشی برای بهبود سطح سواد عمومی و ترویج فرهنگ سوادآموزی در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد اقدام به بهره‌گیری از ظرفیت موجود تمامی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات سوادآموزی، گسترش سواد پایه و مهارت‌آموزی کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم مراکز یادگیری محلی برای حرفه‌آموزی، آموزش مهارت‌های زندگی و تشویق افراد به سوادآموزی گفت: کمیته امداد با شناسایی و ثبت افراد بی‌سواد جامعه هدف خود و اعلام به نهضت سوادآموزی بسترسازی لازم را برای برگزاری دوره‌های سوادآموزی مددجویان تحت حمایت این نهاد کرده است.

حسین پور یادآور شد: طبق این تفاهم‌نامه جشنواره‌ها و مراسم فرهنگی ویژه سوادآموزان جامعه هدف برای تقویت مشارکت اجتماعی و ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل آن‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در این نشست با توجه به بیش از ۹ هزار مددجوی دانش‌آموز گلستانی گفت: امیدست در جشن نیکوکاری ۱۶ اسفندماه سال جاری بتوانیم با تعامل دوسویه با اداره کل آموزش‌وپرورش استان گلستان جشن نیکوکاری باشکوهی در مدارس برگزار نمائیم.

وی یادآور شد: در جشن نیکوکاری سال گذشته در آستانه شروع سال جدید، دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی، غیر نقدی، مستقیم و کمک‌های مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شد.

Amozesh 1

Amozesh 1

Amozesh 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.