1396-10-24 17:59
709
0
49117
پس پیوستن برخی از نهاد ها و سازمان های کشور؛

فرمانده سپاه نینوا گلستان به پویش "خبر خوب" پیوست

پس از پیوستن دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به پویش رسانه‌ای «خبر خوب»؛ فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز به این پویش پیوست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ پس از پیوستن دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله پلیس، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر و سازمان اوقاف و سازمان بسیج مستضعفین به پویش رسانه‌ای «خبر خوب»؛ فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز به این پویش پیوست.

در همین راستا، "رحمت اله صادقی" فرمانده سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در باب راه اندازی این پویش خبری در کشور افزود: این که یک خبر خوب است یا نه به خود ما بر می گردد و در همین راستا، رسانه ها در امر پوشش اخبار خوب باید قدم های مثبتی بردارند.

وی افزود: تاثیر مطالبه گری، موجب آن می شود که اطلاع رسانی دقیق را باور داشته باشیم و در کارهای اجرایی نیز، ممکن است خیلی از اتفاقات و کارهایی را که ما مسئولین انجام می دهیم از نگاه رسانه ها به خوبی بازتاب داده شود و بهتر می توان گفت، چیز هایی که رسانه ها نگاه می کنند ممکن از چشم ما مسئولین نیز دیده نشود.

"سردار صادقی" تصریح کرد: این پویش خبری می تواند کمک شایانی به ما مسئولان کند چه بسا با انگیزه درونی و آرمانی، روح و جسم اقدامات ما نیز به نمایش در خواهد آمد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: شبکه های اطلاع رسانی، و خبری می توانند کمک بسیاری خوبی در ایجاد خبر خوب انجام دهند و به سلامت کار و خبر کمک بزرگی می کند.

گفتنی است؛ پویش خبر خوب با هدف گفتمان‌سازی و ترویج اخبار امیدوار کننده از روز پنج‌شنبه آغاز به کار کرده است و بعد از همایش روز 26 دی ماه به صورت عملیاتی به مرحله اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.