1396-10-20 14:03
854
0
48969
از کرامات امام مهربانی ها؛

شفای کودک از دنیا رفته توسط امام رضا(ع)

کودک 8 ساله که بر اثر بیماری حصبه فوت شده بود، به دعای حضرت امام رضا علیه السلام دوباره زنده شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، در ادامه گفتگو با شفایافتگان حضرت امام رضا علیه السلام، این بار با یکی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس در کاروان زائران حرم موسی الرضا علیه السلام به گفتگو نشستیم.

سید که چهره نورانی و خاکیش هنوز آدمی را یاد دوران صفا و پاکدامنی رزمندگان دفاع مقدس می انداخت در گفتگو با ما گفت: وقتی کودکی 8 ساله بودم، دچار بیماری حصبه شدم و بر اثر بیماری و دورافتاده بودن محل زندگی ما از شهر و پزشک، مرگ را تجربه کردم.

سید ادامه داد: پدر و مادرم به شدت ناراحت می شدند و مدام ناله و زاری می کردند و دست به دامان ائمه و به خصوص حضرت امام رضا علیه السلام شدند و از ایشان خواستند که برای برگرداندن فرزندشان از خدا طلب شفا کند.

وی افزود: در همان هنگام من که از نظر پدر و مادرم مرده بودم در حالت رویا دو سید نورانی را دیدم و فهمیدم یکی از آنها مولا علی علیه السلام است و دیگری هم حضرت امام رضا علیه السلام.

سید ادامه داد: یادم است که حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام دستم را گرفته بود و به من می گفت "بیا برویم به سوی نور و روشنایی و از تاریکی دور شویم".

وی در ادامه گفت: همانطور که حضرت علی علیه السلام مرا را به سوی نور می برد، حضرت امام رضا علیه السلام به سوی من آمد و به حضرت امام علی علیه السلام گفت "من می خواهم این کودک را به مادر و پدرش برگردانم چرا که مرا بین خودشان و خدا واسطه قرار داده اند و شفای کودکانشان را از من طلب کرده اند.

سید گفت: در آخر من به همراه حضرت امام رضا علیه السلام آمدم و دوباره زنده شدم و پدر و مادرم با دیدن زنده شدنم بسیار خوشحال شدند.

داستان های کرامات هنوز ادامه دارد...

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.