1396-10-20 07:55
578
0
48957
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اعلام کرد:

رشد ۸۴درصدی مشارکت‌های مردمی گلستانی‌ها در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در نشست هم‌اندیشی با علمای اهل سنت و مسئولان مدیران این حوزه به عملکرد سال جاری این نهاد اشاره کرد و گفت: مشارکت‌های مردمی گلستانی‌ها در ۹ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴ درصد رشد یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری با افزایش دو برابری درآمد، ۱۴۵ درصد برنامه حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان تحقق یافت.

وی با اشاره به رشد ۸۴ درصدی کسب درآمد مشارکت‌های مردمی این نهاد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری قریب به ۶۰ میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی این نهاد محقق شد.

حسین پور بابیان پرداخت ۲۸ میلیارد تومانی مودیان گلستانی در پرداخت زکات سال ۹۶ گفت: کمیته امداد استان گلستان در نظر دارد با تحقق دو برابری چشم‌انداز و افق این نهاد در بخش صدقه، اکرام، زکات و باقی درآمدهای حوزه مشارکت‌های مردمی رشد دو برابری را محقق کند.

وی افزود: در ۹ ماه نخست امسال بیش از پنج میلیارد تومان صدقه و هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه اکرام ایتام و محسنین مشارکت‌های مردمی جذب شد.

وی با توجه به رویکرد اثربخش این نهاد در کسب درآمدهای غیر نقدی گفت: با توجه به کسب دو برابری درآمد این نهاد در سال جاری توانستیم در جشن عاطفه امسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جذب کنیم.

حسین پور با تأکید بر صرف درآمدهای مبتنی بر نیاز و اثربخشی خدمات این نهاد گفت: کمیته امداد استان گلستان با بررسی نیازهای جامعه هدف در طول سال در نظر دارد هدفمند با استفاده از ظرفیت‌های استان به ارائه خدمات به نیازمندان و هزینه درآمدهای خود بپردازد.

کمیته امداد استان گلستان با بیش از ۱۹ هزار حامی دارای ۹ هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین است

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.