1396-10-12 11:57
675
0
48657
در شهرستان ترکمن انجام شد؛

بازدید نماینده مردم غرب استان از پروژه ملی زهکشی اراضی

نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی به همراه نظری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، کمال غریبی مدیرآب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان و هیوه چی سرپرست فرمانداری ترکمن از عملیات اجرای پروژه ملی زهکشی اراضی شهرستان ترکمن بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، رامین نورقلی پور در حاشیه این بازدید با ابراز رضایت از روند کارها  گفت: کارهای بسیار اصولی و خوبی در حوزه زهکشی اراضی صورت گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه این طرح از پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان است افزود: زهکشی اراضی اولویت دار استان در کنار سرعت با  دقت درحال پیگیری است و مسئولان همه همدل هستند تا بتوانند این طرح که به نفع اقتصاد منطقه است را به نحو احسن به اجرا دربیاورند.

نظری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان نیز گفت: در این مقطع 22000هکتار از اراضی در فازل اول درحال زهکشی است و تا کنون هم  در بحث کانال های زهکش و دربحث تقاطع هایی که نیاز به پل سازی و یا مرمت بود کارهای عظیمی صورت پذیرفته است.

وی همچنین با اشاره به اجرای گسترش آب بندان 30هکتاری شیلات در سطح شهرستان ترکمن گفت: در صدد آن هستیم تا عدد آبگیری این آب بندان را به عدد 6میلیون مترمکعب برسانیم تا بتوانیم نیازهای آبی منطقه را در زمینه های گوناگون مرتفع نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.