1393-08-02 09:43
1847
0
4797
فرمانده سپاه گرگان خبر داد:

تحویل داوطلبانه 182 دستگاه ماهواره به سپاه گرگان

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان گفت: با آغاز طرح مبارزه بر علیه دجال‌واره 182 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه از طریق مردم به سپاه ناحیه گرگان تحویل شده است.

 به گزارش گلستان ما ، سیدعلی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص اهمیت ماه محرم در تداوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: طبق فرموده حضرت امام راحل «ما هرچه داریم از محرم و صفر است» و به برکت این ماه عزیز است که  اسلام زنده مانده ‌است و اگر واقعه کربلا نبود با توجه به انحطاطی که در آن دوران در دین به وجود آمده بود چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان ابراز داشت: عاشورا جزو حوادثی بود که توانست اسلام را زنده نگه دارد و رسالت عاشورایی که در مردم ما توسط حضرت امام راحل زنده شد توانست انقلاب ما را به پیروزی رهنمون کند.

وی با بیان اینکه دشمن به فرهنگ دینی ما شناخت پیدا کرده است،گفت: دشمن تلاش می‌کند با تحریف واقعه عاشورا این حادثه عظیم را تحت‎الشعاع قرار دهد و حقیقت این روز بزرگ را با تحریف پنهان کند و ما موظف هستیم این حادثه را همواره به درستی تبیین کنیم.

مهاجر افزود: در مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع) باید همراه با شور حسینی یک شعور حسینی ایجاد کنیم تا از ایجاد شبهه و سوءاستفاده دشمنان ممانعت کنیم.

وی هیئت رزمندگان اسلام را در تدوین راه و مبارزه با استکبار اثرگذار دانست و افزود: این هیئت می‎تواند تهدیداتی که جامعه مداحان روحانیون و سخنرانان را تهدید می‎کند به ارکان هیئت‎های مذهبی انتقال دهد.

مهاجر به برنامه‎های هیئت رزمندگان شهرستان گرگان در ماه محرم‌الحرام اشاره کرد و گفت: عزاداری در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان، دسته‌روی در روز تاسوعا با شرکت خیل عظیم عزاداران حسینی و برگزاری مراسم در دهه اول محرم در سالن ورزشی شهدا با همکاری هیئت آل یاسین از جمله برنامه‌های این هیئت در ایام محرم است.

وی با بیان اینکه طرح مبارزه بر علیه دجال‌واره به برکت ماه محرم جدی‎تر پیگیری می‎شود، افزود: یکی از ابزار جنگ نرم که دشمن از آن بهره می‎جوید ماهواره است که در ابعاد مختلف جامعه به استحاله فرهنگی می‎پردازد.

مهاجر ادامه داد: با آغاز طرح مبارزه بر علیه دجال‎واره 182 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه به سپاه ناحیه گرگان تحویل شده‌ است و بر اساس سیاست‌های تشویقی این نهاد یک دستگاه مبدل دیجیتال نیز به داوطلبان تحویل ماهواره اهداء می‎کند./فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.