1396-09-22 10:45
1271
0
47750
درمراسم تکریم و معارفه معاون توسعه دانشگاه عنوان شد:

تاکید دکتر نعیمی به مدیریت هزینه ها و خلق منابع جدید دردانشگاه علوم پزشکی گلستان

مراسم معارفه وتکریم معاون توسعه مدیریت ومنابع با حضوردکترفاضل رییس دانشگاه معاونین ومدیران ارشد دانشگاه درتالار اجتماعات شهیدآوینی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ دراین جلسه دکتر فاضل رییس دانشگاه ضمن تقدیر از تلاش های دکتر حاجی محمدی گفت؛علیرغم چالشهای مالی که بخش عمده ای از آن کشوری هستند دکتر حاجی محمدی خدمات ارزنده ای در حوزه معاونت توسعه داشتند.

وی افزود؛دکتر نعیمی نیز از جمله مدیران شاخص حوزه سلامت هستند وامیدواریم با توان مدیریتی و فکری که دارند شاهد رشد روز افزون دانشگاه درحوزه توسعه باشیم.
دکترحاجی محمدی نیز دراین جلسه گفت؛تلاش کردم دردوره تصدی خود احترام واخلاق را نهادینه کنیم زیرا در اوایل انتصاب دکترفاضل ایجاد ثبات و آرامش در سیستم بسیارحایزاهمیت بود.

وی همچنین شفاف سازی درکارهای اداری رااز اولویتهای اصلی دوران مدیریت خود عنوان کرد.

دکتر نعیمی معاون توسعه مدیریت منابع نیز گفت؛خدمت درنظامی که خون دلها برآن خورده شده است را یک فرصت عنوان کرد وگفت؛خفط سلامتی مردم رسالت بزرگی است که دراستان به عهده ماست وباید به دور از حواشی و فرصت سوزی ها به انجام وظیفه ذاتی خود بپردازیم.

وی نسبت به پرهیز از هرگونه نقاب و نزاع بیهوده تاکید کرد و گفت ایجاد همدلی ووفاق می بایست اصل ومحور در معاونت توسعه قرارگیرد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان احترام وتکریم همکاران را از اصول کارمدیریت خود عنوان کردو گفت؛به انجام کار تیمی اعتقاد راسخ دارم ،  همچنین نسبت به مدیریت هزینه ها و خلق منابع جدید دردانشگاه تاکید خواهم کرد.

دکتر نعیمی در پایان از ثبات مدیریت گفت و درعین حال تاکید کرد اگر تغییراتی انجام شود قطعا درجهت مقتضیات دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.