1396-09-14 17:49
601
0
47440
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

کمک رسانی سپاه و ارتش به زلزله زدگان قابل تقدیر است/ اعتبارات دولتی خوبی برای بازسازی کرمانشاه درنظرگرفته شد

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس با بیان اینکه وظیفه ذاتی هر انسانی است که به یاری مردم زلزله زده کرمانشاه بشتابد، اظهار داشت: نباید با اظهارات غیرکارشناسی بر درد زلزله زدگان کرمانشاه افزود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ بعد از زلزله کرمانشاه عده ای به دنبال انتقام سیاسی برآمدند تا از درد مردم کرمانشاه بهره برداری سیاسی کنند اما در نهایت ناکام ماندند.

رامین نورقلی پور عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در این زمینه در گفتگو با خبرنگار رادکانا  با بیان اینکه وظیفه ذاتی هر انسانی است که به یاری مردم زلزله زده کرمانشاه بشتابد، اظهار داشت: نباید با اظهارات غیرکارشناسی بر درد زلزله زدگان کرمانشاه افزود.

وی افزود: فراتر از هر نوع دین، مذهب و گرایش فکری و حزبی باتوجه به حس انسان دوستی باید کمک حال و حامی مردم زلزله کرمانشاه باشیم.

نورقلی پور با بیان اینکه حس انسان دوستی و نوع دوستی ما را وادار می کند تا قدم در این راه خیر و شایسته برداریم و به آن افتخار هم می کنیم، گفت: شرایطی که در کرمانشاه بوجود آمده امکان دارد در هر نقطه از دنیا اتفاق افتد و یک اتفاق طبیعی است و باید به مردم آسیب دیده کمک کرد.

کمک رسانی سپاه و ارتش به زلزله زدگان کرمانشاه قابل تقدیر بوده است

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اینکه باتوجه به تجارب مختلفی که در حوزه وقوع بلایای طبیعی در کشور داشتیم، دولت توانست زلزله کرمانشاه را به خوبی مدیریت کند، اذعان کرد: کمک رسانی و خدمات رسانی سپاه و ارتش و سایر دستگاهها در زلزله کرمانشاه قابل تقدیر بوده و به یاری دولت شتافتند تا تسریع در کمک رسانی ها صورت گیرد و در واقع این حادثه پوشش بسیار گسترده ای داده شد.

وی با بیان اینکه تا جایی که بنده از این موضوع اطلاع دارم و بعنوان نماینده مجلس پیگیر آن هستیم تا الان نسبت به حوادث گذشته به دلیل کسب تجربیات بیشتر توانستیم خدمات بسیار گسترده، بموقع تر و با کیفیت تری را به مردم زلزله زده کرمانشاه ارائه کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز امیدواری کرد: بحمدلله توزیع گسترده کانکس صورت گرفته و اعتبارات خوبی برای اینکه بتوان ساختمان های تخریب شده را بازسازی و احیاء کرد درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.