1396-09-11 11:21
881
0
47289
معاون استاندار گلستان طی پیامی عنوان کرد؛

اتحاد و اتفاق در عصر کنونی از مسائل اساسی جهان اسلام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان  نوشت : در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و مستکبران می باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پیامی هفته وحدت را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام، بارها شاهد تلاش دشمنان قسم خورده برای برهم زدن وحدت اسلامی مسلمانان بوده ایم. دشمنان بارها با حربه های گوناگون سعی در از بین بردن اسلام و اندیشه های ناب محمدی (ص) از پهنه جهان هستی داشته اند از این رو هرگاه دشمنان توانسته اند در وحدت مسلمین خللی وارد کرده و یا با فتنه انگیزی طیفی از مسلمین را از فهم حقیقت بازدارند؛ زندگی اجتماعی،سیاسی و فرهنگی مسلمانان دستخوش ناملایمات بسیاری شده است.

لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و مستکبران می باشد.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام (ره) است تجلی اتحاد و وحدت دشمن شکن امت اسلام در برابر استکبار و در حقیقت خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه آنان است.

هفته وحدت، سرآغاز پیوند برادران شیعه و سنی و تجلّی حضور یکپارچه مسلمین در عرصه های مختلف است، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز همواره به مسأله وحدت تأکید داشته و آنرا مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت های مسلمان در مقابل زورگویان و مستکبران جهان، می دانند.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت اخوت و برادری، ولادت رسول خوبی‌ها و مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمین جهان بویژه برادران شیعه و اهل سنت استان گلستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.