1393-07-29 17:17
791
0
4652

بیانیه بسیج رسانه گلستان در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر

سازمان بسیج رسانه استان گلستان با صدور بیانیه‌ای حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کرد.

 به گزارش گلستان ما ، سازمان بسیج رسانه استان گلستان در محکومیت صدور حکم اعدام شیخ نمر مرجع شیعی عربستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

بار دیگر و در آستانه ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، دستگاه و رژیم وهابی سراسر فاسق و فاسد آل‌سعود بغض و کینه خود نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت را در خاستگاه اسلام و سرزمین وحی به معرض دیدگان جهانیان گذاشته و این بار در پی اعدام حقیقت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در بیدادگاه خویش حکم ظالمانه اعدام شیخ نمر، از رهبران شیعیان عربستان و 26 نفر از فعالان سیاسی این کشور به دلیل احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حقوق حقه مردم سرزمین حجاز صادر کرد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه شیخ نمر باقر النمر، صدای شیعیان مظلومی است که در سایه سنگین طاغوت و حکومت شیطان با درد و رنج فراوان زیست می‌کنند؛ تصریح شده است: شیخ نمر فریاد معصومانه کودکانی است که صدای پدرانشان دیگر گوششان را نوازش نمی‌کند؛ ندای زنانی ا‌ست که از حقوق ابتدایی خود محرومند و آه دل مادرانی‌ است که جگرگوشه‌شان در کنج زندان‌های رژیم سفاک آل سعود محبوس‌اند.

این بیانیه می‎افزاید: کیست که فاجعه قتل عام صدها عالم را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتل عام زائران خانه خدا در سال 66 را فراموش کرده باشد؟ مگر نه اینکه امروزه مراکز وهابیت در سراسر این کره خاکی به کانون‌های جاسوسی و فتنه تبدیل شده‌اند، که از یک سو اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ذلت و نکبت، اسلام زر و زور، اسلام فریب و سازش و در یک کلمه اسلام آمریکایی را تبلیغ و ترویج می‌کنند و از سوی دیگر، سر بر آستان مراد خویش، آمریکای جهانخوار می‌سایند!

این بیانیه خاطرنشان کرد: چهره پلید، ضد دین و ضد انسانی وهابیت پرده از رخ خود برداشته و انسان‌های بی‎گناه که داعیه اسلام خواهی حقیقی و اسلام ناب محمدی(ص) را دارند در پس اوج کینه و قساوت خود نسبت به دوستداران و ارادتمندان خاندان پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) با احکامی ضددین و ضد شرع مقدس اسلام محکوم و برای خاموش کردن ندای برحق آنان حکم اعدام را که شایسته خاندان سفاک سعودی است؛ جاری می‌کنند.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: امروز سران وهابی با درهم و دینارهای آل سعود سعی در دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی در جهان و به خصوص در شرق عربستان هستند تا از این طریق به خواسته‎های استعمارگری و چپاول و غارت ثروت مردم عربستان دست پیدا کنند. اما فریاد عدالت خواهی و حق‎طلبی عالمان بزرگی همچون شیخ نمر کاخ پوشالی و معادلات این دژخیمان را برهم زده است از این رو سعی کردند که این فریادها را در گلو بخشکانند و مانع از گسترش عدالت‎خواهی مردم شوند. دولت آل سعود بداند که این آتش زیر خاکستر با اعدام شیخ نمر در عربستان از بین نمی‌رود و خاموش‌شدنی هم نیست، بلکه اجرای حکم اعدام ایشان موجبات گسترش دامنه اعتراضات را فراهم خواهد کرد.

این بیانیه می‎افزاید: به واقع دستگاه نامشروع آل سعود متوجه این موضوع نیست که با اجرای این حکم ننگین چه آتشی برپا خواهد شد و یقینا منطقه آبستن حوادثی پیش‌بینی ناپذیری می‌شود. گرچه جسارت اجرای این حکم از شکم‌بارگان آل سعود بعید به نظر می‌رسد اما نفس صدور حکم نیز آتشی بر دل‌ها افکنده است. به نظر می‎رسد این حکم جز اینکه آنها را به زوال خود نزدیک‌تر می‎کند نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت.

در بخشی از بیانیه آمده است: اکنون ما اعضای بسیج رسانه استان گلستان، هم‎نوا و هم‌راستا با جنبش بیداری اسلامی این حکم ستمگرانه بیدادگاه سعودی را محکوم نموده و قاطعانه از دستگاه دیپلماسی کشور و تمامی رسانه‌های آزاد و بدون مرز می‌خواهیم با بهره‌گیری از روابط دیپلماتیک و ظرفیت‌های اجرایی موجود و انعکاس واقعی و به دور از غرض و مرض و موضع‌گیری‌ها پیرامون این مسئله، مانع از اجرای این حکم ننگین گشته و فریاد حقانیت و در عین حال مظلومیت اسلام و مسلمین را در فضای مسموم امروز منطقه طنین‌انداز نمایند.

این بیانیه افزود: در پایان این جمله تاریخی امام خمینی را برای تمامی دوستان و دشمنان متذکر می‎شویم که؛ ان‌شاءالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل‎سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.