1393-07-28 19:58
1041
2
4601
جمال لیوانی خبر داد:

افزايش استقبال مشتركين در استفاده ازخدمات الكترونيكي شرکت گاز گلستان

مديرعامل گازگلستان ازافزايش استقبال مشتركين در استفاده ازخدمات الكترونيكي خبرداد  

 
به گزارش گلستان ما ؛ مديرعامل گازگلستان گفت: با فراهم نمودن زير ساختهاي لازم،خوشبختانه  راه اندازي سامانه خدمات الكترونيكي دراين شركت قوت گرفته و مشتركين گاز گلستان استقبال بسيار خوبي از اين فرآيند كرده اند .
 
مهندس صفرعلي جمال ليواني افزود: شرکت گاز استان گلستان در راستاي سياستهاي کلان دولت در زمینه تحقق برنامه ده گانه بويژه طرح تكريم ارباب رجوع وهمچنین تسهيل در ارائه خدمات مطلوب به مشتركين عزيز  با همکاری بانکها و موسسات مربوطه  اقداماتی را در این رابطه انجام داده است .
 
وي تصریح کرد:یکی از این اقدامات مهم بهره گیری وتوسعه سامانه هاي الکترونیکی است که هر روز در حال گسترش مي باشد كه خوشبختانه بخشي از این سامانه ها در اين شرکت راه اندازی و در حال خدمات دهی به مشتركين و متقاضيان گاز مي باشد .
 
  ایشان در ادامه گفت:این اقدام حرکت مطلوبی در راستای تکریم ارباب رجوع و رضایت مشترکین  می باشد که با استقبال گسترده هم استاني هاي عزيز همراه می باشد و منجر به وصول بموقع مطالبات شده ونقش موثری درتوسعه گاز رسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه دارد. 
 
مهندس جمال ليواني افزود:درحال حاضر سامانه های الکترونیکی زیادی را در بخشهای مختلف  منجمله اشتراک پذیری گاز صنایع و مجتمع های مسکونی ، خدماتی و گاز خانگی ،درخواست علمک ،اعلام شماره کنتور ،نمایش محاسبه گاز بهاء ،پرتال راهنمای مشترکین ،مشاهده وضعیت صورتحساب ، پرداخت الکترونیکی گاز بهاء ، دریافت شکایات وانتقادات و پیشنهادات ،سامانه پیام کوتاه ،نظر سنجی، ارسال اخبار گاز گلستان و ....... اشاره کرد كه درسایت شرکت راه اندازی کردیم تا مردم شریف استان بتوانند از خدمات الکترونیکی ارائه شده به نحو مطلوبی استفاده کنند.

وي در ادامه افزود: ضمن اینکه مشترکین عزیز به راحتی از طریق مراجعه به سایت  گاز گلستان به آدرسwww.nigc-golestan.ir  وانتخاب سامانه پرداخت الکترونیکی می توانند از طریق لينك به وب سایت بانکها که خدمات غیر حضوری ارائه می دهند  وصل شده  و نسبت به پرداخت اینترنتی قبوض خود اقدام نمایند.
 
جمال ليواني با اشاره به روند رو به رشد پرداختهاي الكترونيكي و ساير خدمات اشاره شده اظهار داشت: فرهنگ سازی متنوعی در راستای پرداخت غیر حضوری و الکترونیکی قبوض گاز بهاء صورت گرفته که خوشبختانه هر روز استقبال مشتركين عزيز از اين سامانه ها رو به  افزايش  مي رود.  

 مديرعامل گازگلستان در پایان با تاكيد براهتمام مشتركين به پرداخت بموقع  قبوض گاز ابراز داشت: پرداخت بموقع قبوض گاز بویژه از طریق الکترونیکی مزایای بسیار زیادی برای مشترکین عزیز منجمله کاهش مراجعات به بانکها ،جلوگیری از اتلاف وقت و عدم حضور در صف های پرداخت قبوض در بانکها ، کاهش هزینه ها،کاهش تردد در سطح شهرها و سایر مزایای دیگر را بهمراه دارد ضمن اينكه کمک شایانی به این شرکت در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین وهمچنین توسعه گازرسانی  دارد./روابط عمومی شرکت گاز
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگانی

به به آقای کاندیدای آینده مجلس بندرگز..............

0
0
پاسخ
1393-07-29 06:30
شهروند گرگانی

سلام.چرا هر کسی توی رسانه ها مصاحبه میکنه قراره کاندید بشه؟ این اتحامات رو نزنید.جمال لیوانی یکی از نزدیکان آقای نظری مهر است و برادر ایشان آقای باقر جمال لیوانی مسئول دفتر و مسئول برنامه ریزی آقای نطری مهر است و با هم فامیل هستند این که نمیشه چون جمال لیوانی اهل لیوان از توابع بندرگز هست و توی رسانه ها مصاحبه میکنه قراره کاندید مجلس از بندرگز بشه......جمال لیوانی با آمدنش به گلستان در دل مدیران گاز استان آشوبی به پا کرد ولی هنوز بعد از گذشت چندین ماه هیچ خبری نیست.اینو میگن مدیر هر کسی اهل کار هست بماند و هر کسی هم اهل کار نیست خودش برود.

0
0
پاسخ
1393-07-29 06:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.