1393-07-28 15:02
1587
0
4585
رییس گروه انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش گلستان خبرداد:

افتتاح مرکز مشاوره خانواده با حضور معاون وزیردر گرگان

"مرکز مشاوره خانواده "آموزش و پرورش درگرگان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح می شود.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان ازافتتاح مرکز مشاوره خانواده با حضور کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درگرگان خبرداد و افزود :۳ مرکز مشاوره در گرگان گنبد و علی آباد داریم که مرکز مشاوره در شهرگرگان به مدت دوسال تعطیل بود که با توجه به نیازهای تربیتی از سوی خانواده ها سعی در احیا و بازگشایی آن کرده ایم.

محمود نسرکانی با بیان اینکه این مرکز صبح ها به خدمات و مشاوره برای دانش آموزان می‌پردازد، افزود : خدمات مشاوره برای خانواده به دلیل شاغل بودن اکثروالدین از ساعت ۱۵ تا۱۹ انجام می‌گیرد.

وی آدرس مرکز مشاوره خانواده گرگان را واقع  درخیابان ۵ آذر جنب شیرینی سرای توسکا بیان کرد و هزینه تعیین شده برای هر جلسه را ۲۰ هزار تومان  عنوان نمود.

عدم وجودزیرساخت های مناسب برای ایجاد مراکز مشاوره دربرخی شهرستان ها

رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان از نبود زیرساخت هایی چون مشاورو متخصص در برخی شهرهای استان خبرداد وخاطرنشان ساخت : در۷ شهر گرگان ، گنبد ،علی آباد ، کردکوی ،کلاله ،مینودشت و آق قلا مرکز مشاوره دانش آموزی داریم که ازاین پس شیفت عصر آن به مرکز مشاوره خانواده تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.